LinkedIn Timmerfabriek Groothuis

Workshop Marlene Dekkers - Timmerfabriek Groothuis“Onze klant verandert. Zijn wereld ook. Oók in de Timmerindustrie. Hij verlangt iets anders van ons. Daarom hebben we Marlene Dekkers uitgenodigd om ons te vertellen hoe we dit bereiken.

Fantastisch hoe gedreven zij over haar vak vertelt en ons in haar enthousiasme meeneemt. Collega’s weten nu hoe ze LinkedIn moeten gebruiken en wat ze wel (en juist niet) moeten doen.

Dat we helpen, kennis delen en niet altijd verkopen via LinkedIn. En dat we uitgaan van onze eigen kracht. En die schuilt in de eenvoud en essentie van ons bedrijf.

Margo Wesselink, Timmerfabriek Groothuis

Margo Wesselink- referentie Marketing Accent

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Visuele B2B contentmarketing

Visuele contentmarketing in B2B Heb jij visuele contentmarketing al overwogen voor jullie B2B-bedrijf? In B2B marketing gaat de meeste aandacht nog altijd uit naar content in de vorm van tekst. Groot voordeel van tekstuele content is natuurlijk dat Google (de leidende zoekmachine in Nederland) dit nog altijd beter kan ‘indexeren’ dan afbeeldingen en video en …

Hoe pas je community marketing toe in B2B?

Krachtige verleiders, hoe pas jij ze toe in B2B marketing?

meer blogs

Korte video’s volop B2B marketingprikkels

Wekelijks post ik een korte video op LinkedIn. Daarin probeer ik je te prikkelen rondom B2B marketing. Ben je benieuwd? Stuur me dan via LinkedIn zeker een uitnodiging om te linken: https://nl.linkedin.com/in/marlenedekkers en mis geen prikkel meer! Hieronder een paar voorbeelden van B2B Marketing Prikkels: Zorg wel even dat je ingelogd bent bij LinkedIn om ze rechtstreeks …

Vlog B2B content marketing

Workshops online marketing B2B

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten