LinkedIn Timmerfabriek Groothuis

Workshop Marlene Dekkers - Timmerfabriek Groothuis“Onze klant verandert. Zijn wereld ook. Oók in de Timmerindustrie. Hij verlangt iets anders van ons. Daarom hebben we Marlene Dekkers uitgenodigd om ons te vertellen hoe we dit bereiken.

Fantastisch hoe gedreven zij over haar vak vertelt en ons in haar enthousiasme meeneemt. Collega’s weten nu hoe ze LinkedIn moeten gebruiken en wat ze wel (en juist niet) moeten doen.

Dat we helpen, kennis delen en niet altijd verkopen via LinkedIn. En dat we uitgaan van onze eigen kracht. En die schuilt in de eenvoud en essentie van ons bedrijf.

Margo Wesselink, Timmerfabriek Groothuis

Margo Wesselink- referentie Marketing Accent

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Krachtige verleiders, hoe pas jij ze toe in B2B marketing?

Krachtige verleiders in B2B marketing Dankzij breinonderzoek en toepassing van neuromarketing ontleden we de werking van ons brein steeds beter en ontdekken we steeds meer over welk (koop)gedrag we vertonen en vooral ook waarom we dat doen. Hierdoor wordt het eenvoudiger om krachtige verleiders toe te passen in B2B marketing. Marketing is verleiding Onlangs las …

In technische B2B en wil je een onweerstaanbare gunfactor?

Wat we kunnen leren van Million Dollar Listing New York

meer blogs

Workshops online marketing B2B

Workshops online marketing B2B Praktische zakelijke workshops om direct aan de slag te gaan met een betere online zichtbaarheid en vindbaarheid. Online plannen maken voor mijn klanten vind ik prachtig, deze plannen vervolgens in de kast zien verdwijnen en verstoffen niet natuurlijk. De behoefte aan praktische hulp bij de uitvoering van online marketingactiviteiten blijkt erg …

Nieuwe website sales-innovatie.nl

Referenties Marketing Accent

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten