LinkedIn Timmerfabriek Groothuis

Workshop Marlene Dekkers - Timmerfabriek Groothuis“Onze klant verandert. Zijn wereld ook. Oók in de Timmerindustrie. Hij verlangt iets anders van ons. Daarom hebben we Marlene Dekkers uitgenodigd om ons te vertellen hoe we dit bereiken.

Fantastisch hoe gedreven zij over haar vak vertelt en ons in haar enthousiasme meeneemt. Collega’s weten nu hoe ze LinkedIn moeten gebruiken en wat ze wel (en juist niet) moeten doen.

Dat we helpen, kennis delen en niet altijd verkopen via LinkedIn. En dat we uitgaan van onze eigen kracht. En die schuilt in de eenvoud en essentie van ons bedrijf.

Margo Wesselink, Timmerfabriek Groothuis

Margo Wesselink- referentie Marketing Accent

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten