LinkedIn Timmerfabriek Groothuis

Workshop Marlene Dekkers - Timmerfabriek Groothuis“Onze klant verandert. Zijn wereld ook. Oók in de Timmerindustrie. Hij verlangt iets anders van ons. Daarom hebben we Marlene Dekkers uitgenodigd om ons te vertellen hoe we dit bereiken.

Fantastisch hoe gedreven zij over haar vak vertelt en ons in haar enthousiasme meeneemt. Collega’s weten nu hoe ze LinkedIn moeten gebruiken en wat ze wel (en juist niet) moeten doen.

Dat we helpen, kennis delen en niet altijd verkopen via LinkedIn. En dat we uitgaan van onze eigen kracht. En die schuilt in de eenvoud en essentie van ons bedrijf.

Margo Wesselink, Timmerfabriek Groothuis

Margo Wesselink- referentie Marketing Accent

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Hoe pas je community marketing toe in B2B?

B2B Community marketing   Community marketing in B2B? In traditionele B2B branches wordt nog vaak en vooral sec geredeneerd vanuit vraag en aanbod als het gaat over online en offline marketing en communicatie. Het traditionele gedrag dat op vakbeurzen wordt vertoond bijvoorbeeld, wordt nog steeds min of meer ‘doorvertaald’ naar online kanalen. Van vraag en …

Krachtige verleiders, hoe pas jij ze toe in B2B marketing?

In technische B2B en wil je een onweerstaanbare gunfactor?

meer blogs

Vlog B2B content marketing

Vlog B2B content marketing Enthousiast begonnen met B2B content marketing, maar is de inspiratie op? Loopt je content kalender steeds verder leeg? “We hebben niks nieuws te melden…”, dat moet wel het meest gehoorde argument zijn, zodra ik mijn klanten spreek over de continuïteit in hun online zichtbaarheid en vindbaarheid. En het valt ook niet …

Workshops online marketing B2B

Nieuwe website sales-innovatie.nl

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten