LinkedIn Timmerfabriek Groothuis

Workshop Marlene Dekkers - Timmerfabriek Groothuis“Onze klant verandert. Zijn wereld ook. Oók in de Timmerindustrie. Hij verlangt iets anders van ons. Daarom hebben we Marlene Dekkers uitgenodigd om ons te vertellen hoe we dit bereiken.

Fantastisch hoe gedreven zij over haar vak vertelt en ons in haar enthousiasme meeneemt. Collega’s weten nu hoe ze LinkedIn moeten gebruiken en wat ze wel (en juist niet) moeten doen.

Dat we helpen, kennis delen en niet altijd verkopen via LinkedIn. En dat we uitgaan van onze eigen kracht. En die schuilt in de eenvoud en essentie van ons bedrijf.

Margo Wesselink, Timmerfabriek Groothuis

Margo Wesselink- referentie Marketing Accent

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Boek B2B-marketeers: de koplopers

B2B-marketeers: de koplopers De beste 36 b2b-marketeers aan het woord. Verwonderlijk dat de meeste aandacht altijd maar naar consumentenmarketing gaat, terwijl de B2B-markt veel groter is dan de B2C-markt. Dit motiveerde Edwin Vlems om een ode te brengen aan B2B-marketing in de vorm van een boek bomvol mooie en leerzame praktijkvoorbeelden van B2B-marketeers. Edwin interviewde …

Snel gestructureerd nieuwe contentmarketing ideeën ontdekken?

Employee advocacy: medewerkers als online ambassadeurs

meer blogs

Wat ik leerde van 75 zakelijke vlogs plaatsen op LinkedIn

Mijn ervaring met zakelijk vloggen op LinkedIn aan de hand van een interview door b2bmarketeers.nl

Inhakers op social media in b2b

1 onderwerp per stuk b2b content

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten