BedrijfsDNA – Cosentino

“De bouwwereld is aan het veranderen, dat merken wij als steenspecialist aan alle kanten. Om up-to-date te blijven en onszelf én onze klanten te blijven inspireren is het erg belangrijk om te luisteren naar wat de markt vraagt. Hiervoor riepen wij de hulp van Marlene in, om nieuwe inzichten te krijgen in hoe wij met deze veranderende markt mee kunnen bewegen.

Marlene wist heel goed duidelijk te maken aan ons hele team, van de binnen- en buitendienst tot aan de chauffeurs en de directie, waar de veranderingen lagen en hoe wij daar als bedrijf op in kunnen springen. In interactieve sessies kregen wij praktische tips voor het uitdragen van onze boodschap, ons DNA, het toepassen van social media en hoe wij hier uiteindelijk onze klanten mee kunnen helpen. Zeer leerzaam, leuk en eenvoudig toepasbaar voor het hele team!”

Suzanne Winters, Marketing Coördinator Cosentino

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Bescheidenheid siert, maar sla er niet in door

Bescheidenheid en marketing Bij houtverwerkende en houtbewerkende bedrijven die ik van binnen heb bekeken, valt me één ding vaak op. De bescheidenheid. De nuchtere mentaliteit. Die typische ‘doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg’ aanpak. Ik houd ervan. Bescheidenheid is een prachtige eigenschap. Maar in het geval van marketing is het ook al …

Social selling in mijn verkoopproces, waarom zou ik?

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

meer blogs

Mediakanalen kiezen in b2b

Welke mediakanalen kun je nou het beste inzetten om jouw ideale klanten te bereiken?

Juist in b2b doen mensen zaken met mensen

Waardevolle b2b content maken

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten