BedrijfsDNA – Cosentino

“De bouwwereld is aan het veranderen, dat merken wij als steenspecialist aan alle kanten. Om up-to-date te blijven en onszelf én onze klanten te blijven inspireren is het erg belangrijk om te luisteren naar wat de markt vraagt. Hiervoor riepen wij de hulp van Marlene in, om nieuwe inzichten te krijgen in hoe wij met deze veranderende markt mee kunnen bewegen.

Marlene wist heel goed duidelijk te maken aan ons hele team, van de binnen- en buitendienst tot aan de chauffeurs en de directie, waar de veranderingen lagen en hoe wij daar als bedrijf op in kunnen springen. In interactieve sessies kregen wij praktische tips voor het uitdragen van onze boodschap, ons DNA, het toepassen van social media en hoe wij hier uiteindelijk onze klanten mee kunnen helpen. Zeer leerzaam, leuk en eenvoudig toepasbaar voor het hele team!”

Suzanne Winters, Marketing Coördinator Cosentino

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten