BedrijfsDNA – Cosentino

“De bouwwereld is aan het veranderen, dat merken wij als steenspecialist aan alle kanten. Om up-to-date te blijven en onszelf én onze klanten te blijven inspireren is het erg belangrijk om te luisteren naar wat de markt vraagt. Hiervoor riepen wij de hulp van Marlene in, om nieuwe inzichten te krijgen in hoe wij met deze veranderende markt mee kunnen bewegen.

Marlene wist heel goed duidelijk te maken aan ons hele team, van de binnen- en buitendienst tot aan de chauffeurs en de directie, waar de veranderingen lagen en hoe wij daar als bedrijf op in kunnen springen. In interactieve sessies kregen wij praktische tips voor het uitdragen van onze boodschap, ons DNA, het toepassen van social media en hoe wij hier uiteindelijk onze klanten mee kunnen helpen. Zeer leerzaam, leuk en eenvoudig toepasbaar voor het hele team!”

Suzanne Winters, Marketing Coördinator Cosentino

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

Marketingkansen pakken Met de terechte aandacht voor klimaatverandering en de toenemende urgentie om duurzame (bouw)oplossingen toe te passen, nemen de marketingkansen voor de houtbranche toe. Per slot van rekening werkt deze branche met natuurlijke materialen die de aarde niet uitputten. De vraag is, pak je deze marketing- en verkoopkansen zelf, of laat je het aan …

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

Strategische basis voor b2b contentmarketing

meer blogs

Merkbelofte in b2b

De merkbelofte Welke belofte doe jij aan je potentiële klanten? Of heb je het vooral over je product of dienst?

Marketing Prikkels

De houten eeuw – special waaraan ik mocht bijdragen

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten