BedrijfsDNA – Cosentino

“De bouwwereld is aan het veranderen, dat merken wij als steenspecialist aan alle kanten. Om up-to-date te blijven en onszelf én onze klanten te blijven inspireren is het erg belangrijk om te luisteren naar wat de markt vraagt. Hiervoor riepen wij de hulp van Marlene in, om nieuwe inzichten te krijgen in hoe wij met deze veranderende markt mee kunnen bewegen.

Marlene wist heel goed duidelijk te maken aan ons hele team, van de binnen- en buitendienst tot aan de chauffeurs en de directie, waar de veranderingen lagen en hoe wij daar als bedrijf op in kunnen springen. In interactieve sessies kregen wij praktische tips voor het uitdragen van onze boodschap, ons DNA, het toepassen van social media en hoe wij hier uiteindelijk onze klanten mee kunnen helpen. Zeer leerzaam, leuk en eenvoudig toepasbaar voor het hele team!”

Suzanne Winters, Marketing Coördinator Cosentino

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Help je klant te kiezen voor jou vanuit het heldere DNA van je bedrijf

Het heldere DNA van je bedrijf Dankzij digitalisering en technologie is je klant veranderd. Zijn zoektocht is veranderd. Zijn wereld is veel groter geworden. Daarmee ook de keuze(stress). Hij verlangt daarom iets anders van je. Namelijk dat je ‘m in zijn zoektocht helpt te kiezen (voor jou). Juist in B2B. Kwaliteit en service zijn basisvereisten. …

Marketing van ‘inside out’ naar ‘outside in’

Blijft het bij een droomoplevering, of gaan we het anders doen in de bouw?

meer blogs

Keuzeproces in B2B

Keuzeproces in B2B Kiezen vinden wij lastig. Teveel of te weinig keuze leidt daarom uiteindelijk vaak tot het niet maken van een keuze. Help daarom jouw ideale klant te kiezen (voor jou).

Waardepropositie in B2B

LinkedIn-code voor B2B

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten