BedrijfsDNA – Cosentino

“De bouwwereld is aan het veranderen, dat merken wij als steenspecialist aan alle kanten. Om up-to-date te blijven en onszelf én onze klanten te blijven inspireren is het erg belangrijk om te luisteren naar wat de markt vraagt. Hiervoor riepen wij de hulp van Marlene in, om nieuwe inzichten te krijgen in hoe wij met deze veranderende markt mee kunnen bewegen.

Marlene wist heel goed duidelijk te maken aan ons hele team, van de binnen- en buitendienst tot aan de chauffeurs en de directie, waar de veranderingen lagen en hoe wij daar als bedrijf op in kunnen springen. In interactieve sessies kregen wij praktische tips voor het uitdragen van onze boodschap, ons DNA, het toepassen van social media en hoe wij hier uiteindelijk onze klanten mee kunnen helpen. Zeer leerzaam, leuk en eenvoudig toepasbaar voor het hele team!”

Suzanne Winters, Marketing Coördinator Cosentino

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Snel gestructureerd nieuwe contentmarketing ideeën ontdekken?

Contentmarketing: snel en gestructureerd nieuwe ideeën ontdekken   Contentcreatie. Weet je niet welke kennis je nu weer moet gaan delen om online zichtbaar en vindbaar te zijn en blijven? Of denk je dat je niets ‘nieuws’ te melden hebt, dat je klanten toch niet zitten te wachten op jouw verhalen? Gaat het er eigenlijk nog …

Employee advocacy: medewerkers als online ambassadeurs

Checklist zakelijk vloggen

meer blogs

klantmagneet worden

Hoe word je een magneet voor klanten? Hoe word je klantmagneet? Door consequent te bouwen aan vertrouwen. Door je relevante expertise te delen en zo kennisleiderschap te veroveren bij je klanten. Zodat klanten je gaan zien als de gids tijdens hun koopreis, de expert, de bron voor informatie en de adviseur die hen verder helpt. …

3 vragen voor effectieve content

Enthousiasme overtuigt

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten