Digitale marketing – DSM Coating Resins

JP van Bregt DSM -referentie Marketing Accent

“Als Technisch marketeer binnen een groot concern, is het soms lastig om medestanders te krijgen voor mijn nieuwe ideeën. Na het lezen van de blogs van Marlene, kreeg ik het idee dat Marlene mij hierbij weleens kon helpen. Ik heb 2 één op één sessies aangevraagd om aanwijzingen en tips te krijgen, hoe ik draagvlak voor digitale marketing kan krijgen. Best lastig, zo’n brede en weinig concrete vraag.

Maar onlangs is de eerste sessie geweest en ik kijk hier met veel enthousiasme op terug. Naar aanleiding van een aantal soortgelijke en zeer herkenbare cases, heb ik behoorlijk wat stof tot nadenken meegekregen (Zou jij je eigen klant willen zijn?). Vooral de kleine dingen die ik direct kan aanpakken, geven me een ‘kick’. Ik kijk dan ook uit naar onze tweede sessie!”

Jean-Paul van Bregt

Technisch marketeer, business unit DSM Coating Resins, Zwolle

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten