Digitale marketing – DSM Coating Resins

JP van Bregt DSM -referentie Marketing Accent

“Als Technisch marketeer binnen een groot concern, is het soms lastig om medestanders te krijgen voor mijn nieuwe ideeën. Na het lezen van de blogs van Marlene, kreeg ik het idee dat Marlene mij hierbij weleens kon helpen. Ik heb 2 één op één sessies aangevraagd om aanwijzingen en tips te krijgen, hoe ik draagvlak voor digitale marketing kan krijgen. Best lastig, zo’n brede en weinig concrete vraag.

Maar onlangs is de eerste sessie geweest en ik kijk hier met veel enthousiasme op terug. Naar aanleiding van een aantal soortgelijke en zeer herkenbare cases, heb ik behoorlijk wat stof tot nadenken meegekregen (Zou jij je eigen klant willen zijn?). Vooral de kleine dingen die ik direct kan aanpakken, geven me een ‘kick’. Ik kijk dan ook uit naar onze tweede sessie!”

Jean-Paul van Bregt

Technisch marketeer, business unit DSM Coating Resins, Zwolle

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Help je klant te kiezen voor jou vanuit het heldere DNA van je bedrijf

Het heldere DNA van je bedrijf Dankzij digitalisering en technologie is je klant veranderd. Zijn zoektocht is veranderd. Zijn wereld is veel groter geworden. Daarmee ook de keuze(stress). Hij verlangt daarom iets anders van je. Namelijk dat je ‘m in zijn zoektocht helpt te kiezen (voor jou). Juist in B2B. Kwaliteit en service zijn basisvereisten. …

Marketing van ‘inside out’ naar ‘outside in’

Blijft het bij een droomoplevering, of gaan we het anders doen in de bouw?

meer blogs

Keuzeproces in B2B

Keuzeproces in B2B Kiezen vinden wij lastig. Teveel of te weinig keuze leidt daarom uiteindelijk vaak tot het niet maken van een keuze. Help daarom jouw ideale klant te kiezen (voor jou).

Waardepropositie in B2B

LinkedIn-code voor B2B

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten