Positionering – Driessen HRM

“Ter vervanging van een collega met zwangerschapsverlof is Marlene Dekkers de afgelopen maanden de afdeling marketing&communicatie van Driessen HRM komen versterken voor de ontwikkeling van een nieuwe positionering, twee whitelabels én de opzet en uitvoering van een creatieve en doeltreffende marketingcommunicatiecampagne voor een van onze diensten. Het ging hierbij om het complete traject: van strategie tot uitvoering.

Wij kijken met veel plezier terug op de samenwerking en zijn heel blij met de aanpak en uitvoering door Marlene. Vanaf dag 1 ging zij gedreven en betrokken aan de slag, met razendsnel begrip van de materie en in een sfeer alsof ze al jaren bij ons werkte. De kernwaarden van Driessen, professioneel en persoonlijk, zijn ook onverkort volledig van toepassing op Marlene. Mochten we in de toekomst nog eens extra ondersteuning nodig hebben dan zullen we graag weer contact met Marlene opnemen.”

Fenny Meulendijks
Manager marketing & communicatie

Referentie Marketing Accent Fenny Meulendijks Driessen HRM

 

 

 

 

Referentie van Driessen HRM voor Marketing Accent.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten