Positionering – Driessen HRM

“Ter vervanging van een collega met zwangerschapsverlof is Marlene Dekkers de afgelopen maanden de afdeling marketing&communicatie van Driessen HRM komen versterken voor de ontwikkeling van een nieuwe positionering, twee whitelabels én de opzet en uitvoering van een creatieve en doeltreffende marketingcommunicatiecampagne voor een van onze diensten. Het ging hierbij om het complete traject: van strategie tot uitvoering.

Wij kijken met veel plezier terug op de samenwerking en zijn heel blij met de aanpak en uitvoering door Marlene. Vanaf dag 1 ging zij gedreven en betrokken aan de slag, met razendsnel begrip van de materie en in een sfeer alsof ze al jaren bij ons werkte. De kernwaarden van Driessen, professioneel en persoonlijk, zijn ook onverkort volledig van toepassing op Marlene. Mochten we in de toekomst nog eens extra ondersteuning nodig hebben dan zullen we graag weer contact met Marlene opnemen.”

Fenny Meulendijks
Manager marketing & communicatie

Referentie Marketing Accent Fenny Meulendijks Driessen HRM

 

 

 

 

Referentie van Driessen HRM voor Marketing Accent.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

Marketingkansen pakken Met de terechte aandacht voor klimaatverandering en de toenemende urgentie om duurzame (bouw)oplossingen toe te passen, nemen de marketingkansen voor de houtbranche toe. Per slot van rekening werkt deze branche met natuurlijke materialen die de aarde niet uitputten. De vraag is, pak je deze marketing- en verkoopkansen zelf, of laat je het aan …

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

Strategische basis voor b2b contentmarketing

meer blogs

Merkbelofte in b2b

De merkbelofte Welke belofte doe jij aan je potentiële klanten? Of heb je het vooral over je product of dienst?

Marketing Prikkels

De houten eeuw – special waaraan ik mocht bijdragen

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten