Positionering – Driessen HRM

“Ter vervanging van een collega met zwangerschapsverlof is Marlene Dekkers de afgelopen maanden de afdeling marketing&communicatie van Driessen HRM komen versterken voor de ontwikkeling van een nieuwe positionering, twee whitelabels én de opzet en uitvoering van een creatieve en doeltreffende marketingcommunicatiecampagne voor een van onze diensten. Het ging hierbij om het complete traject: van strategie tot uitvoering.

Wij kijken met veel plezier terug op de samenwerking en zijn heel blij met de aanpak en uitvoering door Marlene. Vanaf dag 1 ging zij gedreven en betrokken aan de slag, met razendsnel begrip van de materie en in een sfeer alsof ze al jaren bij ons werkte. De kernwaarden van Driessen, professioneel en persoonlijk, zijn ook onverkort volledig van toepassing op Marlene. Mochten we in de toekomst nog eens extra ondersteuning nodig hebben dan zullen we graag weer contact met Marlene opnemen.”

Fenny Meulendijks
Manager marketing & communicatie

Referentie Marketing Accent Fenny Meulendijks Driessen HRM

 

 

 

 

Referentie van Driessen HRM voor Marketing Accent.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Bescheidenheid siert, maar sla er niet in door

Bescheidenheid en marketing Bij houtverwerkende en houtbewerkende bedrijven die ik van binnen heb bekeken, valt me één ding vaak op. De bescheidenheid. De nuchtere mentaliteit. Die typische ‘doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg’ aanpak. Ik houd ervan. Bescheidenheid is een prachtige eigenschap. Maar in het geval van marketing is het ook al …

Social selling in mijn verkoopproces, waarom zou ik?

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

meer blogs

Mediakanalen kiezen in b2b

Welke mediakanalen kun je nou het beste inzetten om jouw ideale klanten te bereiken?

Juist in b2b doen mensen zaken met mensen

Waardevolle b2b content maken

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten