Positionering – Driessen HRM

“Ter vervanging van een collega met zwangerschapsverlof is Marlene Dekkers de afgelopen maanden de afdeling marketing&communicatie van Driessen HRM komen versterken voor de ontwikkeling van een nieuwe positionering, twee whitelabels én de opzet en uitvoering van een creatieve en doeltreffende marketingcommunicatiecampagne voor een van onze diensten. Het ging hierbij om het complete traject: van strategie tot uitvoering.

Wij kijken met veel plezier terug op de samenwerking en zijn heel blij met de aanpak en uitvoering door Marlene. Vanaf dag 1 ging zij gedreven en betrokken aan de slag, met razendsnel begrip van de materie en in een sfeer alsof ze al jaren bij ons werkte. De kernwaarden van Driessen, professioneel en persoonlijk, zijn ook onverkort volledig van toepassing op Marlene. Mochten we in de toekomst nog eens extra ondersteuning nodig hebben dan zullen we graag weer contact met Marlene opnemen.”

Fenny Meulendijks
Manager marketing & communicatie

Referentie Marketing Accent Fenny Meulendijks Driessen HRM

 

 

 

 

Referentie van Driessen HRM voor Marketing Accent.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

Contentmarketingstrategie in de bouw De contentmarketingbelofte is een mooie. Je kunt verhalen vertellen waar mensen op zitten te wachten, die hen raken en hun leven beter, makkelijker of bijvoorbeeld mooier maken. Je kunt met behulp van een contentmarketingstrategie waarde toevoegen door je kennis te delen en bewijsvoering te leveren. Prachtig allemaal, maar dat is makkelijker …

Checklist zakelijk vloggen

Hoe verkoop je duurzaamheid?

meer blogs

5 stappen voor meer marketingrendement

Deze infographic publiceerde ik bij de start van mijn bedrijf in 2014. En hij is nog steeds relevant, sterker nog hij wordt steeds relevanter…. Vaak mis ik in de marketing en communicatie van bedrijven namelijk de echte klantwaarde. Er wordt nog veel ‘inside out’ geredeneerd en gecommuniceerd in plaats van ‘outside in’, waarbij je inspeelt …

Hoe goed ken jij je klant?

Wat is ‘de bedoeling’ van je bedrijf?

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten