Workshop corporate huisstijl – Van Wijnen

Voor Van Wijnen mocht ik een workshop over ‘de kracht van de corporate huisstijl’ verzorgen. Deze workshop werd aan alle communicatieprofessionals van Van Wijnen (landelijk) gegeven. Van tevoren hebben we de volgende doelen samen bepaald:

  • De noodzaak van de corporate huisstijl is bekend
  • Duidelijkheid en houvast rondom de mogelijkheden
  • Intern draagvlak voor het juiste gebruik van de corporate huisstijl
  • Versteviging van het intern ‘ambassadeurschap’
  • Uitdragen van een eenduidig visitekaartje naar buiten toe

Na een inleidende presentatie van een uur over het belang van de corporate huisstijl, volgde een workshop van 2 uur waarin samen gekeken werd hoe bovengenoemde doelen in de rest van de organisatie te verwezenlijken zijn. ‘Creativiteit op de inhoud’ was bijvoorbeeld een onderwerp dat die middag aan bod is gekomen.

De workshop is naar volle tevredenheid van Van Wijnen voorbereid en uitgevoerd en heeft een bijdrage geleverd aan het behalen van bovengenoemde doelen.

Deze terugkoppeling kreeg ik van Tineke Keidel, Hoofd PR & Communicatie.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Boek B2B-marketeers: de koplopers

B2B-marketeers: de koplopers De beste 36 b2b-marketeers aan het woord. Verwonderlijk dat de meeste aandacht altijd maar naar consumentenmarketing gaat, terwijl de B2B-markt veel groter is dan de B2C-markt. Dit motiveerde Edwin Vlems om een ode te brengen aan B2B-marketing in de vorm van een boek bomvol mooie en leerzame praktijkvoorbeelden van B2B-marketeers. Edwin interviewde …

Snel gestructureerd nieuwe contentmarketing ideeën ontdekken?

Employee advocacy: medewerkers als online ambassadeurs

meer blogs

Wat ik leerde van 75 zakelijke vlogs plaatsen op LinkedIn

Mijn ervaring met zakelijk vloggen op LinkedIn aan de hand van een interview door b2bmarketeers.nl

Inhakers op social media in b2b

1 onderwerp per stuk b2b content

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten