Workshop corporate huisstijl – Van Wijnen

Voor Van Wijnen mocht ik een workshop over ‘de kracht van de corporate huisstijl’ verzorgen. Deze workshop werd aan alle communicatieprofessionals van Van Wijnen (landelijk) gegeven. Van tevoren hebben we de volgende doelen samen bepaald:

  • De noodzaak van de corporate huisstijl is bekend
  • Duidelijkheid en houvast rondom de mogelijkheden
  • Intern draagvlak voor het juiste gebruik van de corporate huisstijl
  • Versteviging van het intern ‘ambassadeurschap’
  • Uitdragen van een eenduidig visitekaartje naar buiten toe

Na een inleidende presentatie van een uur over het belang van de corporate huisstijl, volgde een workshop van 2 uur waarin samen gekeken werd hoe bovengenoemde doelen in de rest van de organisatie te verwezenlijken zijn. ‘Creativiteit op de inhoud’ was bijvoorbeeld een onderwerp dat die middag aan bod is gekomen.

De workshop is naar volle tevredenheid van Van Wijnen voorbereid en uitgevoerd en heeft een bijdrage geleverd aan het behalen van bovengenoemde doelen.

Deze terugkoppeling kreeg ik van Tineke Keidel, Hoofd PR & Communicatie.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

Marketingkansen pakken Met de terechte aandacht voor klimaatverandering en de toenemende urgentie om duurzame (bouw)oplossingen toe te passen, nemen de marketingkansen voor de houtbranche toe. Per slot van rekening werkt deze branche met natuurlijke materialen die de aarde niet uitputten. De vraag is, pak je deze marketing- en verkoopkansen zelf, of laat je het aan …

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

Strategische basis voor b2b contentmarketing

meer blogs

Merkbelofte in b2b

De merkbelofte Welke belofte doe jij aan je potentiële klanten? Of heb je het vooral over je product of dienst?

Marketing Prikkels

De houten eeuw – special waaraan ik mocht bijdragen

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten