Workshop corporate huisstijl – Van Wijnen

Voor Van Wijnen mocht ik een workshop over ‘de kracht van de corporate huisstijl’ verzorgen. Deze workshop werd aan alle communicatieprofessionals van Van Wijnen (landelijk) gegeven. Van tevoren hebben we de volgende doelen samen bepaald:

  • De noodzaak van de corporate huisstijl is bekend
  • Duidelijkheid en houvast rondom de mogelijkheden
  • Intern draagvlak voor het juiste gebruik van de corporate huisstijl
  • Versteviging van het intern ‘ambassadeurschap’
  • Uitdragen van een eenduidig visitekaartje naar buiten toe

Na een inleidende presentatie van een uur over het belang van de corporate huisstijl, volgde een workshop van 2 uur waarin samen gekeken werd hoe bovengenoemde doelen in de rest van de organisatie te verwezenlijken zijn. ‘Creativiteit op de inhoud’ was bijvoorbeeld een onderwerp dat die middag aan bod is gekomen.

De workshop is naar volle tevredenheid van Van Wijnen voorbereid en uitgevoerd en heeft een bijdrage geleverd aan het behalen van bovengenoemde doelen.

Deze terugkoppeling kreeg ik van Tineke Keidel, Hoofd PR & Communicatie.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap in de maakindustrie. Bouwen aan kennisleiderschap is een slimme manier om je productiebedrijf te laten groeien. Kennisleiderschap is de term die ik gebruik, in business-to-business marketing heet dit officieel ‘thought leadership’. Kennisleiderschap is het aanreiken van originele en innovatieve ideeën die verandering of vooruitgang binnen je industrie aanjagen. Kennisleiderschap kan op verschillende manieren geuit …

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten