Opleiding B2B marketing – Jopie Bijl

“De B2B training online marketeer in de industrie succesvol en met veel plezier gevolgd bij Marlene Dekkers. Marlene heeft een gezonde kijk op marketing in de bouw en industrie.

Wij volgden elkaar al geruime tijd via Linkedin. Toen ik iemand zocht om alle strategische online marketingstappen nog eens op een rijtje te zetten, wist ik dan ook direct dat Marlene DE persoon was die mij verder kon helpen.

Haar manier van kennis delen, gecombineerd met haar marketingervaring en -visie in de markten bouw, techniek en industrie, sloot dan ook precies aan bij mijn persoonlijke visie. Authentiek en op gepaste manier je doelgroep benaderen, van productgericht naar marktgericht denken etc.

Marlene begeleidde mij op prettige en doortastende wijze vanuit theoretische kennis en met praktische tips gedurende acht sessies van ieder vier uur. DNA en positionering, thought leadership, digital marketingstrategie, customer journey en persona’s, contentmarketing en social media kwamen allemaal aan bod en kennen voor mij geen geheimen meer. Ik kan Marlene dan ook aan iedereen aanbevelen die op een praktische manier zijn of haar marketingkennis wil vergroten en in de praktijk wil brengen.

Overigens uit onze kennismaking via LinkedIn blijkt maar weer dat thought leadership werkt!”

Jopie Bijl,

Echt Jopie

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Help je klant te kiezen voor jou vanuit het heldere DNA van je bedrijf

Het heldere DNA van je bedrijf Dankzij digitalisering en technologie is je klant veranderd. Zijn zoektocht is veranderd. Zijn wereld is veel groter geworden. Daarmee ook de keuze(stress). Hij verlangt daarom iets anders van je. Namelijk dat je ‘m in zijn zoektocht helpt te kiezen (voor jou). Juist in B2B. Kwaliteit en service zijn basisvereisten. …

Marketing van ‘inside out’ naar ‘outside in’

Blijft het bij een droomoplevering, of gaan we het anders doen in de bouw?

meer blogs

Keuzeproces in B2B

Keuzeproces in B2B Kiezen vinden wij lastig. Teveel of te weinig keuze leidt daarom uiteindelijk vaak tot het niet maken van een keuze. Help daarom jouw ideale klant te kiezen (voor jou).

Waardepropositie in B2B

LinkedIn-code voor B2B

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten