Opleiding B2B marketing – Jopie Bijl

“De B2B training online marketeer in de industrie succesvol en met veel plezier gevolgd bij Marlene Dekkers. Marlene heeft een gezonde kijk op marketing in de bouw en industrie.

Wij volgden elkaar al geruime tijd via Linkedin. Toen ik iemand zocht om alle strategische online marketingstappen nog eens op een rijtje te zetten, wist ik dan ook direct dat Marlene DE persoon was die mij verder kon helpen.

Haar manier van kennis delen, gecombineerd met haar marketingervaring en -visie in de markten bouw, techniek en industrie, sloot dan ook precies aan bij mijn persoonlijke visie. Authentiek en op gepaste manier je doelgroep benaderen, van productgericht naar marktgericht denken etc.

Marlene begeleidde mij op prettige en doortastende wijze vanuit theoretische kennis en met praktische tips gedurende acht sessies van ieder vier uur. DNA en positionering, thought leadership, digital marketingstrategie, customer journey en persona’s, contentmarketing en social media kwamen allemaal aan bod en kennen voor mij geen geheimen meer. Ik kan Marlene dan ook aan iedereen aanbevelen die op een praktische manier zijn of haar marketingkennis wil vergroten en in de praktijk wil brengen.

Overigens uit onze kennismaking via LinkedIn blijkt maar weer dat thought leadership werkt!”

Jopie Bijl,

Echt Jopie

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

Contentmarketingstrategie in de bouw De contentmarketingbelofte is een mooie. Je kunt verhalen vertellen waar mensen op zitten te wachten, die hen raken en hun leven beter, makkelijker of bijvoorbeeld mooier maken. Je kunt met behulp van een contentmarketingstrategie waarde toevoegen door je kennis te delen en bewijsvoering te leveren. Prachtig allemaal, maar dat is makkelijker …

Checklist zakelijk vloggen

Hoe verkoop je duurzaamheid?

meer blogs

5 stappen voor meer marketingrendement

Deze infographic publiceerde ik bij de start van mijn bedrijf in 2014. En hij is nog steeds relevant, sterker nog hij wordt steeds relevanter…. Vaak mis ik in de marketing en communicatie van bedrijven namelijk de echte klantwaarde. Er wordt nog veel ‘inside out’ geredeneerd en gecommuniceerd in plaats van ‘outside in’, waarbij je inspeelt …

Hoe goed ken jij je klant?

Wat is ‘de bedoeling’ van je bedrijf?

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten