Opleiding B2B marketing – Jopie Bijl

“De B2B training online marketeer in de industrie succesvol en met veel plezier gevolgd bij Marlene Dekkers. Marlene heeft een gezonde kijk op marketing in de bouw en industrie.

Wij volgden elkaar al geruime tijd via Linkedin. Toen ik iemand zocht om alle strategische online marketingstappen nog eens op een rijtje te zetten, wist ik dan ook direct dat Marlene DE persoon was die mij verder kon helpen.

Haar manier van kennis delen, gecombineerd met haar marketingervaring en -visie in de markten bouw, techniek en industrie, sloot dan ook precies aan bij mijn persoonlijke visie. Authentiek en op gepaste manier je doelgroep benaderen, van productgericht naar marktgericht denken etc.

Marlene begeleidde mij op prettige en doortastende wijze vanuit theoretische kennis en met praktische tips gedurende acht sessies van ieder vier uur. DNA en positionering, thought leadership, digital marketingstrategie, customer journey en persona’s, contentmarketing en social media kwamen allemaal aan bod en kennen voor mij geen geheimen meer. Ik kan Marlene dan ook aan iedereen aanbevelen die op een praktische manier zijn of haar marketingkennis wil vergroten en in de praktijk wil brengen.

Overigens uit onze kennismaking via LinkedIn blijkt maar weer dat thought leadership werkt!”

Jopie Bijl,

Echt Jopie

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten