Opleiding B2B marketing – Jopie Bijl

“De B2B training online marketeer in de industrie succesvol en met veel plezier gevolgd bij Marlene Dekkers. Marlene heeft een gezonde kijk op marketing in de bouw en industrie.

Wij volgden elkaar al geruime tijd via Linkedin. Toen ik iemand zocht om alle strategische online marketingstappen nog eens op een rijtje te zetten, wist ik dan ook direct dat Marlene DE persoon was die mij verder kon helpen.

Haar manier van kennis delen, gecombineerd met haar marketingervaring en -visie in de markten bouw, techniek en industrie, sloot dan ook precies aan bij mijn persoonlijke visie. Authentiek en op gepaste manier je doelgroep benaderen, van productgericht naar marktgericht denken etc.

Marlene begeleidde mij op prettige en doortastende wijze vanuit theoretische kennis en met praktische tips gedurende acht sessies van ieder vier uur. DNA en positionering, thought leadership, digital marketingstrategie, customer journey en persona’s, contentmarketing en social media kwamen allemaal aan bod en kennen voor mij geen geheimen meer. Ik kan Marlene dan ook aan iedereen aanbevelen die op een praktische manier zijn of haar marketingkennis wil vergroten en in de praktijk wil brengen.

Overigens uit onze kennismaking via LinkedIn blijkt maar weer dat thought leadership werkt!”

Jopie Bijl,

Echt Jopie

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten