Opleiding B2B marketing – Jopie Bijl

“De B2B training online marketeer in de industrie succesvol en met veel plezier gevolgd bij Marlene Dekkers. Marlene heeft een gezonde kijk op marketing in de bouw en industrie.

Wij volgden elkaar al geruime tijd via Linkedin. Toen ik iemand zocht om alle strategische online marketingstappen nog eens op een rijtje te zetten, wist ik dan ook direct dat Marlene DE persoon was die mij verder kon helpen.

Haar manier van kennis delen, gecombineerd met haar marketingervaring en -visie in de markten bouw, techniek en industrie, sloot dan ook precies aan bij mijn persoonlijke visie. Authentiek en op gepaste manier je doelgroep benaderen, van productgericht naar marktgericht denken etc.

Marlene begeleidde mij op prettige en doortastende wijze vanuit theoretische kennis en met praktische tips gedurende acht sessies van ieder vier uur. DNA en positionering, thought leadership, digital marketingstrategie, customer journey en persona’s, contentmarketing en social media kwamen allemaal aan bod en kennen voor mij geen geheimen meer. Ik kan Marlene dan ook aan iedereen aanbevelen die op een praktische manier zijn of haar marketingkennis wil vergroten en in de praktijk wil brengen.

Overigens uit onze kennismaking via LinkedIn blijkt maar weer dat thought leadership werkt!”

Jopie Bijl,

Echt Jopie

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Snel gestructureerd nieuwe contentmarketing ideeën ontdekken?

Contentmarketing: snel en gestructureerd nieuwe ideeën ontdekken   Contentcreatie. Weet je niet welke kennis je nu weer moet gaan delen om online zichtbaar en vindbaar te zijn en blijven? Of denk je dat je niets ‘nieuws’ te melden hebt, dat je klanten toch niet zitten te wachten op jouw verhalen? Gaat het er eigenlijk nog …

Employee advocacy: medewerkers als online ambassadeurs

Checklist zakelijk vloggen

meer blogs

klantmagneet worden

Hoe word je een magneet voor klanten? Hoe word je klantmagneet? Door consequent te bouwen aan vertrouwen. Door je relevante expertise te delen en zo kennisleiderschap te veroveren bij je klanten. Zodat klanten je gaan zien als de gids tijdens hun koopreis, de expert, de bron voor informatie en de adviseur die hen verder helpt. …

3 vragen voor effectieve content

Enthousiasme overtuigt

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten