Online marketing plan – Webber Interactief

”Onze businessdoelen hadden we scherp op ons netvlies, maar waren al langere tijd op zoek naar richting en houvast om deze doelen via marketing en communicatie te bereiken. Marlene heeft ons hele team tijdens een intensieve, inspirerende sessie geholpen om onze ‘why’ te ontdekken. Wat een teambuilding was dat ook meteen!

Vanuit deze basis schreef zij een praktisch online marketingplan voor ons, waardoor wij voortvarend kunnen starten vanuit een stevig fundament. Ook tijdens de uitvoering kunnen we rekenen op raad en daad van Marlene. Wij streven naar een langdurige samenwerking met haar, zoals wij dat ook doen bij onze klanten. Het is daarom in onze samenwerking vooral prettig dat zij ons scherp houdt, in planning en uitvoering en wij in een ongedwongen sfeer alles open en eerlijk tegen elkaar kunnen zeggen.”

Mischa van Lieshout, Webber Interactief

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Social selling in mijn verkoopproces, waarom zou ik?

Social selling Deze tijd maakt één ding duidelijker dan ooit, als je in verkoop online niet zichtbaar en vindbaar bent, dan wordt het steeds lastiger om mee te kunnen blijven doen. Social selling, online sales, contentmarketing, zoekmachines, het kan allemaal best wel overweldigend overkomen. Zeker als je verantwoordelijk bent voor het salesteam, een specifieke klantgroep …

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

meer blogs

focus & kennisleiderschap

Het sleutelwoord bij het bouwen aan ‘kennisleiderschap’ is focus. Want dat leidt tot herkenning en erkenning van datgene waar jij om bekend wil staan bij klanten.

Claim je b2b nichemarkt

succesvolle online b2b marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten