Online marketing plan – Webber Interactief

”Onze businessdoelen hadden we scherp op ons netvlies, maar waren al langere tijd op zoek naar richting en houvast om deze doelen via marketing en communicatie te bereiken. Marlene heeft ons hele team tijdens een intensieve, inspirerende sessie geholpen om onze ‘why’ te ontdekken. Wat een teambuilding was dat ook meteen!

Vanuit deze basis schreef zij een praktisch online marketingplan voor ons, waardoor wij voortvarend kunnen starten vanuit een stevig fundament. Ook tijdens de uitvoering kunnen we rekenen op raad en daad van Marlene. Wij streven naar een langdurige samenwerking met haar, zoals wij dat ook doen bij onze klanten. Het is daarom in onze samenwerking vooral prettig dat zij ons scherp houdt, in planning en uitvoering en wij in een ongedwongen sfeer alles open en eerlijk tegen elkaar kunnen zeggen.”

Mischa van Lieshout, Webber Interactief

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

Contentmarketingstrategie in de bouw De contentmarketingbelofte is een mooie. Je kunt verhalen vertellen waar mensen op zitten te wachten, die hen raken en hun leven beter, makkelijker of bijvoorbeeld mooier maken. Je kunt met behulp van een contentmarketingstrategie waarde toevoegen door je kennis te delen en bewijsvoering te leveren. Prachtig allemaal, maar dat is makkelijker …

Checklist zakelijk vloggen

Hoe verkoop je duurzaamheid?

meer blogs

5 stappen voor meer marketingrendement

Deze infographic publiceerde ik bij de start van mijn bedrijf in 2014. En hij is nog steeds relevant, sterker nog hij wordt steeds relevanter…. Vaak mis ik in de marketing en communicatie van bedrijven namelijk de echte klantwaarde. Er wordt nog veel ‘inside out’ geredeneerd en gecommuniceerd in plaats van ‘outside in’, waarbij je inspeelt …

Hoe goed ken jij je klant?

Wat is ‘de bedoeling’ van je bedrijf?

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten