Online marketing plan – Webber Interactief

”Onze businessdoelen hadden we scherp op ons netvlies, maar waren al langere tijd op zoek naar richting en houvast om deze doelen via marketing en communicatie te bereiken. Marlene heeft ons hele team tijdens een intensieve, inspirerende sessie geholpen om onze ‘why’ te ontdekken. Wat een teambuilding was dat ook meteen!

Vanuit deze basis schreef zij een praktisch online marketingplan voor ons, waardoor wij voortvarend kunnen starten vanuit een stevig fundament. Ook tijdens de uitvoering kunnen we rekenen op raad en daad van Marlene. Wij streven naar een langdurige samenwerking met haar, zoals wij dat ook doen bij onze klanten. Het is daarom in onze samenwerking vooral prettig dat zij ons scherp houdt, in planning en uitvoering en wij in een ongedwongen sfeer alles open en eerlijk tegen elkaar kunnen zeggen.”

Mischa van Lieshout, Webber Interactief

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten