Online marketing plan – Webber Interactief

”Onze businessdoelen hadden we scherp op ons netvlies, maar waren al langere tijd op zoek naar richting en houvast om deze doelen via marketing en communicatie te bereiken. Marlene heeft ons hele team tijdens een intensieve, inspirerende sessie geholpen om onze ‘why’ te ontdekken. Wat een teambuilding was dat ook meteen!

Vanuit deze basis schreef zij een praktisch online marketingplan voor ons, waardoor wij voortvarend kunnen starten vanuit een stevig fundament. Ook tijdens de uitvoering kunnen we rekenen op raad en daad van Marlene. Wij streven naar een langdurige samenwerking met haar, zoals wij dat ook doen bij onze klanten. Het is daarom in onze samenwerking vooral prettig dat zij ons scherp houdt, in planning en uitvoering en wij in een ongedwongen sfeer alles open en eerlijk tegen elkaar kunnen zeggen.”

Mischa van Lieshout, Webber Interactief

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

Marketingkansen pakken Met de terechte aandacht voor klimaatverandering en de toenemende urgentie om duurzame (bouw)oplossingen toe te passen, nemen de marketingkansen voor de houtbranche toe. Per slot van rekening werkt deze branche met natuurlijke materialen die de aarde niet uitputten. De vraag is, pak je deze marketing- en verkoopkansen zelf, of laat je het aan …

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

Strategische basis voor b2b contentmarketing

meer blogs

Merkbelofte in b2b

De merkbelofte Welke belofte doe jij aan je potentiële klanten? Of heb je het vooral over je product of dienst?

Marketing Prikkels

De houten eeuw – special waaraan ik mocht bijdragen

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten