Online marketing plan – Webber Interactief

”Onze businessdoelen hadden we scherp op ons netvlies, maar waren al langere tijd op zoek naar richting en houvast om deze doelen via marketing en communicatie te bereiken. Marlene heeft ons hele team tijdens een intensieve, inspirerende sessie geholpen om onze ‘why’ te ontdekken. Wat een teambuilding was dat ook meteen!

Vanuit deze basis schreef zij een praktisch online marketingplan voor ons, waardoor wij voortvarend kunnen starten vanuit een stevig fundament. Ook tijdens de uitvoering kunnen we rekenen op raad en daad van Marlene. Wij streven naar een langdurige samenwerking met haar, zoals wij dat ook doen bij onze klanten. Het is daarom in onze samenwerking vooral prettig dat zij ons scherp houdt, in planning en uitvoering en wij in een ongedwongen sfeer alles open en eerlijk tegen elkaar kunnen zeggen.”

Mischa van Lieshout, Webber Interactief

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Bescheidenheid siert, maar sla er niet in door

Bescheidenheid en marketing Bij houtverwerkende en houtbewerkende bedrijven die ik van binnen heb bekeken, valt me één ding vaak op. De bescheidenheid. De nuchtere mentaliteit. Die typische ‘doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg’ aanpak. Ik houd ervan. Bescheidenheid is een prachtige eigenschap. Maar in het geval van marketing is het ook al …

Social selling in mijn verkoopproces, waarom zou ik?

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

meer blogs

Mediakanalen kiezen in b2b

Welke mediakanalen kun je nou het beste inzetten om jouw ideale klanten te bereiken?

Juist in b2b doen mensen zaken met mensen

Waardevolle b2b content maken

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten