Online marketing – Dubotechniek Bedrijven

”Ik zoek in mijn hectische functie als commercieel manager van Dubotechniek Bedrijven iemand die me als vertrouwde marketing expert met raad en daad bij kan staan.

Ik werk daarom graag samen met Marlene, omdat zij een fijne sparringpartner voor me is, als het gaat over nieuwe (online) marketing en communicatie. Zij heeft aan een half woord vaak al genoeg, dat vind ik erg prettig in mijn drukke functie. Ik kan altijd bij haar terecht, ook als een deadline nog in de avonduren gehaald moet worden. Daardoor kan ik echt op haar bouwen.

De feedback die ze aan ons bedrijf geeft, gevraagd en ongevraagd, is van grote waarde voor ons. Maar het allerbelangrijkste is nog wel, dat we op een open en hele prettige manier samenwerken.

Je kunt merken dat marketing absoluut de passie van Marlene is. Ik word enthousiast van haar enthousiasme!”

Manon Veldkamp, Commercieel Manager Dubotechniek Bedrijven

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten