Digital marketing plan – Faay Wanden Plafonds

“Vanmorgen een super interessante DNA sessie gehad met representatieve afvaardiging van ons bedrijf. Wat is onze identiteit en onderscheidende passie onze drijfveren, kernwaarden en deze formuleren. Gelukkig staan alle neuzen dezelfde richting op! Marlene Dekkers bedankt.”

Monique de Vos-Faay, Faay Wanden en Plafonds, via LinkedIn

Faay Wanden & Plafonds en Faay Prefab Units, willen als 1 bedrijf bouwen aan hun online expertpositie. Het accent wordt daarbij verlegd naar het authentieke verhaal van Faay en de meerwaarde van de medewerkers, zodat prijsdiscussies naar de achtergrond gedrongen worden. Samen ontdekken we het DNA van Faay (DNA sessie), waarna via een online marketing strategie en tactische invulling (online marketing plan) medewerkers actief betrokken worden zodat zij online ook echt hun expertise en kennis gaan delen (workshops).

Zo bouwt Faay aan een stevige (online) aanwezigheid en expertpositie.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten