Digital marketing plan – Faay Wanden Plafonds

“Vanmorgen een super interessante DNA sessie gehad met representatieve afvaardiging van ons bedrijf. Wat is onze identiteit en onderscheidende passie onze drijfveren, kernwaarden en deze formuleren. Gelukkig staan alle neuzen dezelfde richting op! Marlene Dekkers bedankt.”

Monique de Vos-Faay, Faay Wanden en Plafonds, via LinkedIn

Faay Wanden & Plafonds en Faay Prefab Units, willen als 1 bedrijf bouwen aan hun online expertpositie. Het accent wordt daarbij verlegd naar het authentieke verhaal van Faay en de meerwaarde van de medewerkers, zodat prijsdiscussies naar de achtergrond gedrongen worden. Samen ontdekken we het DNA van Faay (DNA sessie), waarna via een online marketing strategie en tactische invulling (online marketing plan) medewerkers actief betrokken worden zodat zij online ook echt hun expertise en kennis gaan delen (workshops).

Zo bouwt Faay aan een stevige (online) aanwezigheid en expertpositie.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

Top-of-mind blijven door een onuitwisbare beleving De kracht van beleving creëren voor klanten wordt onderschat. Sommige positieve klantervaringen en belevenissen blijven je namelijk voor altijd bij. Omdat ze indrukwekkend waren. Of onverwacht goed. Omdat het je een topgevoel gaf. Omdat het een fijne herinnering bij je opriep. Omdat je je oprecht geholpen voelde. Omdat de …

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

Checklist zakelijk vloggen

meer blogs

content inspiratie vinden

Stel je hebt wel een onderwerp in gedachte om content over te maken, maar je loopt daarna vast. Wat moet je dan allemaal melden over dat onderwerp? De inspiratie ontbreekt… Dan is er een simpele maar doeltreffende truc die je kunt toepassen om weer verder te kunnen!

lokaasmarketing

Educate don’t advertise

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten