Digital marketing plan – Faay Wanden Plafonds

“Vanmorgen een super interessante DNA sessie gehad met representatieve afvaardiging van ons bedrijf. Wat is onze identiteit en onderscheidende passie onze drijfveren, kernwaarden en deze formuleren. Gelukkig staan alle neuzen dezelfde richting op! Marlene Dekkers bedankt.”

Monique de Vos-Faay, Faay Wanden en Plafonds, via LinkedIn

Faay Wanden & Plafonds en Faay Prefab Units, willen als 1 bedrijf bouwen aan hun online expertpositie. Het accent wordt daarbij verlegd naar het authentieke verhaal van Faay en de meerwaarde van de medewerkers, zodat prijsdiscussies naar de achtergrond gedrongen worden. Samen ontdekken we het DNA van Faay (DNA sessie), waarna via een online marketing strategie en tactische invulling (online marketing plan) medewerkers actief betrokken worden zodat zij online ook echt hun expertise en kennis gaan delen (workshops).

Zo bouwt Faay aan een stevige (online) aanwezigheid en expertpositie.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Bescheidenheid siert, maar sla er niet in door

Bescheidenheid en marketing Bij houtverwerkende en houtbewerkende bedrijven die ik van binnen heb bekeken, valt me één ding vaak op. De bescheidenheid. De nuchtere mentaliteit. Die typische ‘doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg’ aanpak. Ik houd ervan. Bescheidenheid is een prachtige eigenschap. Maar in het geval van marketing is het ook al …

Social selling in mijn verkoopproces, waarom zou ik?

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

meer blogs

Mediakanalen kiezen in b2b

Welke mediakanalen kun je nou het beste inzetten om jouw ideale klanten te bereiken?

Juist in b2b doen mensen zaken met mensen

Waardevolle b2b content maken

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten