Digital marketing plan – Faay Wanden Plafonds

“Vanmorgen een super interessante DNA sessie gehad met representatieve afvaardiging van ons bedrijf. Wat is onze identiteit en onderscheidende passie onze drijfveren, kernwaarden en deze formuleren. Gelukkig staan alle neuzen dezelfde richting op! Marlene Dekkers bedankt.”

Monique de Vos-Faay, Faay Wanden en Plafonds, via LinkedIn

Faay Wanden & Plafonds en Faay Prefab Units, willen als 1 bedrijf bouwen aan hun online expertpositie. Het accent wordt daarbij verlegd naar het authentieke verhaal van Faay en de meerwaarde van de medewerkers, zodat prijsdiscussies naar de achtergrond gedrongen worden. Samen ontdekken we het DNA van Faay (DNA sessie), waarna via een online marketing strategie en tactische invulling (online marketing plan) medewerkers actief betrokken worden zodat zij online ook echt hun expertise en kennis gaan delen (workshops).

Zo bouwt Faay aan een stevige (online) aanwezigheid en expertpositie.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten