Digital marketing plan – Faay Wanden Plafonds

“Vanmorgen een super interessante DNA sessie gehad met representatieve afvaardiging van ons bedrijf. Wat is onze identiteit en onderscheidende passie onze drijfveren, kernwaarden en deze formuleren. Gelukkig staan alle neuzen dezelfde richting op! Marlene Dekkers bedankt.”

Monique de Vos-Faay, Faay Wanden en Plafonds, via LinkedIn

Faay Wanden & Plafonds en Faay Prefab Units, willen als 1 bedrijf bouwen aan hun online expertpositie. Het accent wordt daarbij verlegd naar het authentieke verhaal van Faay en de meerwaarde van de medewerkers, zodat prijsdiscussies naar de achtergrond gedrongen worden. Samen ontdekken we het DNA van Faay (DNA sessie), waarna via een online marketing strategie en tactische invulling (online marketing plan) medewerkers actief betrokken worden zodat zij online ook echt hun expertise en kennis gaan delen (workshops).

Zo bouwt Faay aan een stevige (online) aanwezigheid en expertpositie.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Boek B2B-marketeers: de koplopers

B2B-marketeers: de koplopers De beste 36 b2b-marketeers aan het woord. Verwonderlijk dat de meeste aandacht altijd maar naar consumentenmarketing gaat, terwijl de B2B-markt veel groter is dan de B2C-markt. Dit motiveerde Edwin Vlems om een ode te brengen aan B2B-marketing in de vorm van een boek bomvol mooie en leerzame praktijkvoorbeelden van B2B-marketeers. Edwin interviewde …

Snel gestructureerd nieuwe contentmarketing ideeën ontdekken?

Employee advocacy: medewerkers als online ambassadeurs

meer blogs

Wat ik leerde van 75 zakelijke vlogs plaatsen op LinkedIn

Mijn ervaring met zakelijk vloggen op LinkedIn aan de hand van een interview door b2bmarketeers.nl

Inhakers op social media in b2b

1 onderwerp per stuk b2b content

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten