BedrijfsDNA – Frisbi Concept en Ontwerp

‘Marlene maakt zichtbaar wat je zelf niet (meer) ziet’

‘Na tien succesvolle jaren vonden wij het tijd om Frisbi weer eens wat op te frissen. Maar zoals zo vaak is het voor een ander gemakkelijker dan voor jezelf. Profilering, positionering, kernboodschap. Zaken waar wij dagelijks mee bezig zijn. Maar niet voor onszelf. Marlene heeft ons met een DNA-sessie weer een frisse kijk gegeven op Frisbi. Wie zijn we? Wat doen we? Waarom doen we dat? Dankzij de prettige en leerzame sessie met Marlene hebben we Frisbi weer opnieuw leren kennen. Ze heeft daarmee de basis gelegd voor de volgende tien jaar van Frisbi.’

Jan Lammers, Frisbi Concept & Ontwerp

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten