BedrijfsDNA – Frisbi Concept en Ontwerp

‘Marlene maakt zichtbaar wat je zelf niet (meer) ziet’

‘Na tien succesvolle jaren vonden wij het tijd om Frisbi weer eens wat op te frissen. Maar zoals zo vaak is het voor een ander gemakkelijker dan voor jezelf. Profilering, positionering, kernboodschap. Zaken waar wij dagelijks mee bezig zijn. Maar niet voor onszelf. Marlene heeft ons met een DNA-sessie weer een frisse kijk gegeven op Frisbi. Wie zijn we? Wat doen we? Waarom doen we dat? Dankzij de prettige en leerzame sessie met Marlene hebben we Frisbi weer opnieuw leren kennen. Ze heeft daarmee de basis gelegd voor de volgende tien jaar van Frisbi.’

Jan Lammers, Frisbi Concept & Ontwerp

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Boek B2B-marketeers: de koplopers

B2B-marketeers: de koplopers De beste 36 b2b-marketeers aan het woord. Verwonderlijk dat de meeste aandacht altijd maar naar consumentenmarketing gaat, terwijl de B2B-markt veel groter is dan de B2C-markt. Dit motiveerde Edwin Vlems om een ode te brengen aan B2B-marketing in de vorm van een boek bomvol mooie en leerzame praktijkvoorbeelden van B2B-marketeers. Edwin interviewde …

Snel gestructureerd nieuwe contentmarketing ideeën ontdekken?

Employee advocacy: medewerkers als online ambassadeurs

meer blogs

Wat ik leerde van 75 zakelijke vlogs plaatsen op LinkedIn

Mijn ervaring met zakelijk vloggen op LinkedIn aan de hand van een interview door b2bmarketeers.nl

Inhakers op social media in b2b

1 onderwerp per stuk b2b content

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten