BedrijfsDNA – Frisbi Concept en Ontwerp

‘Marlene maakt zichtbaar wat je zelf niet (meer) ziet’

‘Na tien succesvolle jaren vonden wij het tijd om Frisbi weer eens wat op te frissen. Maar zoals zo vaak is het voor een ander gemakkelijker dan voor jezelf. Profilering, positionering, kernboodschap. Zaken waar wij dagelijks mee bezig zijn. Maar niet voor onszelf. Marlene heeft ons met een DNA-sessie weer een frisse kijk gegeven op Frisbi. Wie zijn we? Wat doen we? Waarom doen we dat? Dankzij de prettige en leerzame sessie met Marlene hebben we Frisbi weer opnieuw leren kennen. Ze heeft daarmee de basis gelegd voor de volgende tien jaar van Frisbi.’

Jan Lammers, Frisbi Concept & Ontwerp

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Snel gestructureerd nieuwe contentmarketing ideeën ontdekken?

Contentmarketing: snel en gestructureerd nieuwe ideeën ontdekken   Contentcreatie. Weet je niet welke kennis je nu weer moet gaan delen om online zichtbaar en vindbaar te zijn en blijven? Of denk je dat je niets ‘nieuws’ te melden hebt, dat je klanten toch niet zitten te wachten op jouw verhalen? Gaat het er eigenlijk nog …

Employee advocacy: medewerkers als online ambassadeurs

Checklist zakelijk vloggen

meer blogs

klantmagneet worden

Hoe word je een magneet voor klanten? Hoe word je klantmagneet? Door consequent te bouwen aan vertrouwen. Door je relevante expertise te delen en zo kennisleiderschap te veroveren bij je klanten. Zodat klanten je gaan zien als de gids tijdens hun koopreis, de expert, de bron voor informatie en de adviseur die hen verder helpt. …

3 vragen voor effectieve content

Enthousiasme overtuigt

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten