BedrijfsDNA – Frisbi Concept en Ontwerp

‘Marlene maakt zichtbaar wat je zelf niet (meer) ziet’

‘Na tien succesvolle jaren vonden wij het tijd om Frisbi weer eens wat op te frissen. Maar zoals zo vaak is het voor een ander gemakkelijker dan voor jezelf. Profilering, positionering, kernboodschap. Zaken waar wij dagelijks mee bezig zijn. Maar niet voor onszelf. Marlene heeft ons met een DNA-sessie weer een frisse kijk gegeven op Frisbi. Wie zijn we? Wat doen we? Waarom doen we dat? Dankzij de prettige en leerzame sessie met Marlene hebben we Frisbi weer opnieuw leren kennen. Ze heeft daarmee de basis gelegd voor de volgende tien jaar van Frisbi.’

Jan Lammers, Frisbi Concept & Ontwerp

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

Top-of-mind blijven door een onuitwisbare beleving De kracht van beleving creëren voor klanten wordt onderschat. Sommige positieve klantervaringen en belevenissen blijven je namelijk voor altijd bij. Omdat ze indrukwekkend waren. Of onverwacht goed. Omdat het je een topgevoel gaf. Omdat het een fijne herinnering bij je opriep. Omdat je je oprecht geholpen voelde. Omdat de …

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

Checklist zakelijk vloggen

meer blogs

content inspiratie vinden

Stel je hebt wel een onderwerp in gedachte om content over te maken, maar je loopt daarna vast. Wat moet je dan allemaal melden over dat onderwerp? De inspiratie ontbreekt… Dan is er een simpele maar doeltreffende truc die je kunt toepassen om weer verder te kunnen!

lokaasmarketing

Educate don’t advertise

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten