Interviewblogs & workshops – Summa College

Voor het Summa College schrijf ik interviewblogs over docenten, studenten, mensen uit bedrijfsleven en events. Daarnaast geef ik workshops bloggen en inbound marketing aan docenten, adviseurs en studenten.

Een greep uit de reacties op mijn interviewblogs en workshops voor Summa College.

Interviewblogs

Top stukjes, vind het super mooi om te lezen! Nogmaals dank voor het mooie werk.
Joris van Gerwen

Het is een prima verhaal geworden!
Wanda Kruijt

Ik vind het een erg leuk interview en blog.
Marc Zwamborn

Van dit soort blogs wil ik er wel meer. Wat een positieve energie gaat er van deze blog uit!
Pieter Schendstok

Leuk stukje!
Monique List – de Roos

Ik vind het een super leuk stuk, ik word er weer enthousiast van.
Jolanda van den Bersselaar

Ik heb de blogs doorgelezen en wordt er helemaal enthousiast van, wat een goed verhaal!
Robin Bosman

Workshops bloggen

Ik geef de workshop een 8, het heeft voldaan aan mijn verwachtingen.
Roberte Rademakers

Workshop krijgt een 9, vooral het praktische deel. Daar mag meer tijd aan besteed worden (was krap).
Trees Sauer

Ik vond het een echte WORK-shop. Doen dus. Er werden praktische tips gegeven. Erg gaaf dat er studenten bij waren. Zou wat mij betreft echt wel vaker mogen. Ook was het fijn om met de groep goede voorbeelden te bespreken. Daarom geef ik de workshop een 8,5. Ik had het tof gevonden om te zien hoe je een blog online zet. Daarom heb ik geen 10 voor de workshop gegeven.
Giel Kessels 

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten