Interviewblogs & workshops – Summa College

Voor het Summa College schrijf ik interviewblogs over docenten, studenten, mensen uit bedrijfsleven en events. Daarnaast geef ik workshops bloggen en inbound marketing aan docenten, adviseurs en studenten.

Een greep uit de reacties op mijn interviewblogs en workshops voor Summa College.

Interviewblogs

Top stukjes, vind het super mooi om te lezen! Nogmaals dank voor het mooie werk.
Joris van Gerwen

Het is een prima verhaal geworden!
Wanda Kruijt

Ik vind het een erg leuk interview en blog.
Marc Zwamborn

Van dit soort blogs wil ik er wel meer. Wat een positieve energie gaat er van deze blog uit!
Pieter Schendstok

Leuk stukje!
Monique List – de Roos

Ik vind het een super leuk stuk, ik word er weer enthousiast van.
Jolanda van den Bersselaar

Ik heb de blogs doorgelezen en wordt er helemaal enthousiast van, wat een goed verhaal!
Robin Bosman

Workshops bloggen

Ik geef de workshop een 8, het heeft voldaan aan mijn verwachtingen.
Roberte Rademakers

Workshop krijgt een 9, vooral het praktische deel. Daar mag meer tijd aan besteed worden (was krap).
Trees Sauer

Ik vond het een echte WORK-shop. Doen dus. Er werden praktische tips gegeven. Erg gaaf dat er studenten bij waren. Zou wat mij betreft echt wel vaker mogen. Ook was het fijn om met de groep goede voorbeelden te bespreken. Daarom geef ik de workshop een 8,5. Ik had het tof gevonden om te zien hoe je een blog online zet. Daarom heb ik geen 10 voor de workshop gegeven.
Giel Kessels 

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Bescheidenheid siert, maar sla er niet in door

Bescheidenheid en marketing Bij houtverwerkende en houtbewerkende bedrijven die ik van binnen heb bekeken, valt me één ding vaak op. De bescheidenheid. De nuchtere mentaliteit. Die typische ‘doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg’ aanpak. Ik houd ervan. Bescheidenheid is een prachtige eigenschap. Maar in het geval van marketing is het ook al …

Social selling in mijn verkoopproces, waarom zou ik?

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

meer blogs

Mediakanalen kiezen in b2b

Welke mediakanalen kun je nou het beste inzetten om jouw ideale klanten te bereiken?

Juist in b2b doen mensen zaken met mensen

Waardevolle b2b content maken

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten