Interviewblogs & workshops – Summa College

Voor het Summa College schrijf ik interviewblogs over docenten, studenten, mensen uit bedrijfsleven en events. Daarnaast geef ik workshops bloggen en inbound marketing aan docenten, adviseurs en studenten.

Een greep uit de reacties op mijn interviewblogs en workshops voor Summa College.

Interviewblogs

Top stukjes, vind het super mooi om te lezen! Nogmaals dank voor het mooie werk.
Joris van Gerwen

Het is een prima verhaal geworden!
Wanda Kruijt

Ik vind het een erg leuk interview en blog.
Marc Zwamborn

Van dit soort blogs wil ik er wel meer. Wat een positieve energie gaat er van deze blog uit!
Pieter Schendstok

Leuk stukje!
Monique List – de Roos

Ik vind het een super leuk stuk, ik word er weer enthousiast van.
Jolanda van den Bersselaar

Ik heb de blogs doorgelezen en wordt er helemaal enthousiast van, wat een goed verhaal!
Robin Bosman

Workshops bloggen

Ik geef de workshop een 8, het heeft voldaan aan mijn verwachtingen.
Roberte Rademakers

Workshop krijgt een 9, vooral het praktische deel. Daar mag meer tijd aan besteed worden (was krap).
Trees Sauer

Ik vond het een echte WORK-shop. Doen dus. Er werden praktische tips gegeven. Erg gaaf dat er studenten bij waren. Zou wat mij betreft echt wel vaker mogen. Ook was het fijn om met de groep goede voorbeelden te bespreken. Daarom geef ik de workshop een 8,5. Ik had het tof gevonden om te zien hoe je een blog online zet. Daarom heb ik geen 10 voor de workshop gegeven.
Giel Kessels 

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap in de maakindustrie. Bouwen aan kennisleiderschap is een slimme manier om je productiebedrijf te laten groeien. Kennisleiderschap is de term die ik gebruik, in business-to-business marketing heet dit officieel ‘thought leadership’. Kennisleiderschap is het aanreiken van originele en innovatieve ideeën die verandering of vooruitgang binnen je industrie aanjagen. Kennisleiderschap kan op verschillende manieren geuit …

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten