Interviewblogs & workshops – Summa College

Voor het Summa College schrijf ik interviewblogs over docenten, studenten, mensen uit bedrijfsleven en events. Daarnaast geef ik workshops bloggen en inbound marketing aan docenten, adviseurs en studenten.

Een greep uit de reacties op mijn interviewblogs en workshops voor Summa College.

Interviewblogs

Top stukjes, vind het super mooi om te lezen! Nogmaals dank voor het mooie werk.
Joris van Gerwen

Het is een prima verhaal geworden!
Wanda Kruijt

Ik vind het een erg leuk interview en blog.
Marc Zwamborn

Van dit soort blogs wil ik er wel meer. Wat een positieve energie gaat er van deze blog uit!
Pieter Schendstok

Leuk stukje!
Monique List – de Roos

Ik vind het een super leuk stuk, ik word er weer enthousiast van.
Jolanda van den Bersselaar

Ik heb de blogs doorgelezen en wordt er helemaal enthousiast van, wat een goed verhaal!
Robin Bosman

Workshops bloggen

Ik geef de workshop een 8, het heeft voldaan aan mijn verwachtingen.
Roberte Rademakers

Workshop krijgt een 9, vooral het praktische deel. Daar mag meer tijd aan besteed worden (was krap).
Trees Sauer

Ik vond het een echte WORK-shop. Doen dus. Er werden praktische tips gegeven. Erg gaaf dat er studenten bij waren. Zou wat mij betreft echt wel vaker mogen. Ook was het fijn om met de groep goede voorbeelden te bespreken. Daarom geef ik de workshop een 8,5. Ik had het tof gevonden om te zien hoe je een blog online zet. Daarom heb ik geen 10 voor de workshop gegeven.
Giel Kessels 

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Snel gestructureerd nieuwe contentmarketing ideeën ontdekken?

Contentmarketing: snel en gestructureerd nieuwe ideeën ontdekken   Contentcreatie. Weet je niet welke kennis je nu weer moet gaan delen om online zichtbaar en vindbaar te zijn en blijven? Of denk je dat je niets ‘nieuws’ te melden hebt, dat je klanten toch niet zitten te wachten op jouw verhalen? Gaat het er eigenlijk nog …

Employee advocacy: medewerkers als online ambassadeurs

Checklist zakelijk vloggen

meer blogs

klantmagneet worden

Hoe word je een magneet voor klanten? Hoe word je klantmagneet? Door consequent te bouwen aan vertrouwen. Door je relevante expertise te delen en zo kennisleiderschap te veroveren bij je klanten. Zodat klanten je gaan zien als de gids tijdens hun koopreis, de expert, de bron voor informatie en de adviseur die hen verder helpt. …

3 vragen voor effectieve content

Enthousiasme overtuigt

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten