BedrijfsDNA – Van Stiphout Grafische Communicatie

“Marlene heeft ons eerst geholpen om ons eigen DNA te ontdekken en goed te formuleren. Doordat zij onze medewerkers hierbij intensief betrokken heeft, wordt het nu breed gedragen in ons bedrijf. Dat is erg belangrijk, aangezien iedereen hierin een bepaalde rol heeft. Vervolgens heeft ze in een praktisch online marketingplan aangegeven hoe wij onszelf en ons bedrijf goed kunnen laten zien op internet.

We profiteren hierbij beiden van een open en prettige samenwerking!”

Guillaume van Stiphout, Van Stiphout Grafische Communicatie

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Boek B2B-marketeers: de koplopers

B2B-marketeers: de koplopers De beste 36 b2b-marketeers aan het woord. Verwonderlijk dat de meeste aandacht altijd maar naar consumentenmarketing gaat, terwijl de B2B-markt veel groter is dan de B2C-markt. Dit motiveerde Edwin Vlems om een ode te brengen aan B2B-marketing in de vorm van een boek bomvol mooie en leerzame praktijkvoorbeelden van B2B-marketeers. Edwin interviewde …

Snel gestructureerd nieuwe contentmarketing ideeën ontdekken?

Employee advocacy: medewerkers als online ambassadeurs

meer blogs

Wat ik leerde van 75 zakelijke vlogs plaatsen op LinkedIn

Mijn ervaring met zakelijk vloggen op LinkedIn aan de hand van een interview door b2bmarketeers.nl

Inhakers op social media in b2b

1 onderwerp per stuk b2b content

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten