BedrijfsDNA – Van Stiphout Grafische Communicatie

“Marlene heeft ons eerst geholpen om ons eigen DNA te ontdekken en goed te formuleren. Doordat zij onze medewerkers hierbij intensief betrokken heeft, wordt het nu breed gedragen in ons bedrijf. Dat is erg belangrijk, aangezien iedereen hierin een bepaalde rol heeft. Vervolgens heeft ze in een praktisch online marketingplan aangegeven hoe wij onszelf en ons bedrijf goed kunnen laten zien op internet.

We profiteren hierbij beiden van een open en prettige samenwerking!”

Guillaume van Stiphout, Van Stiphout Grafische Communicatie

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten