Workshops social media – Cito

“Als specialist op het gebied van toetsen en examens heeft Cito veel interessante kennis in huis. Deze kennis, of content, willen we graag nóg beter onder de aandacht brengen bij onze doelgroepen.

We wilden onze ‘buitenwacht’ daarom meer inzicht geven in de mogelijkheden die ook zij hebben om kennis te delen via social media. Hoe kun je bijvoorbeeld door kennis te delen, gevonden worden door potentiele klanten? Hoe kun je via Twitter en LinkedIn het beste nieuwe contacten leggen en bestaande contacten onderhouden? En wat moet je vooral wel en niet doen? We vroegen Marlene hierover een workshop te geven aan onze trainers, adviseurs en accountmanagers. Ook het schrijven van blogs kwam hierbij aan de orde.

Marlene had zich goed verplaatst in onze situatie. Door het geven van praktische en toepasselijke voorbeelden, tips en tricks wist zij de deelnemers te inspireren. Waar discussie ontstond (het gebruik van social media door medewerkers roept ook dilemma’s en onduidelijkheden op), pakte zij dit uitstekend op. Wij hebben Marlene ervaren als een leuke, toegankelijke, flexibele en kundige persoon, met wie het prettig is samen te werken!”

Claudia van Nistelrooij, marketeer Cito

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten