Workshops social media – Cito

“Als specialist op het gebied van toetsen en examens heeft Cito veel interessante kennis in huis. Deze kennis, of content, willen we graag nóg beter onder de aandacht brengen bij onze doelgroepen.

We wilden onze ‘buitenwacht’ daarom meer inzicht geven in de mogelijkheden die ook zij hebben om kennis te delen via social media. Hoe kun je bijvoorbeeld door kennis te delen, gevonden worden door potentiele klanten? Hoe kun je via Twitter en LinkedIn het beste nieuwe contacten leggen en bestaande contacten onderhouden? En wat moet je vooral wel en niet doen? We vroegen Marlene hierover een workshop te geven aan onze trainers, adviseurs en accountmanagers. Ook het schrijven van blogs kwam hierbij aan de orde.

Marlene had zich goed verplaatst in onze situatie. Door het geven van praktische en toepasselijke voorbeelden, tips en tricks wist zij de deelnemers te inspireren. Waar discussie ontstond (het gebruik van social media door medewerkers roept ook dilemma’s en onduidelijkheden op), pakte zij dit uitstekend op. Wij hebben Marlene ervaren als een leuke, toegankelijke, flexibele en kundige persoon, met wie het prettig is samen te werken!”

Claudia van Nistelrooij, marketeer Cito

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Snel gestructureerd nieuwe contentmarketing ideeën ontdekken?

Contentmarketing: snel en gestructureerd nieuwe ideeën ontdekken   Contentcreatie. Weet je niet welke kennis je nu weer moet gaan delen om online zichtbaar en vindbaar te zijn en blijven? Of denk je dat je niets ‘nieuws’ te melden hebt, dat je klanten toch niet zitten te wachten op jouw verhalen? Gaat het er eigenlijk nog …

Employee advocacy: medewerkers als online ambassadeurs

Checklist zakelijk vloggen

meer blogs

klantmagneet worden

Hoe word je een magneet voor klanten? Hoe word je klantmagneet? Door consequent te bouwen aan vertrouwen. Door je relevante expertise te delen en zo kennisleiderschap te veroveren bij je klanten. Zodat klanten je gaan zien als de gids tijdens hun koopreis, de expert, de bron voor informatie en de adviseur die hen verder helpt. …

3 vragen voor effectieve content

Enthousiasme overtuigt

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten