Spreker oprechte marketing – Bob Gorter

´Ik vond de presentatie van Marlene erg inspirerend, omdat een aantal heldere uitspraken en stellingen me aan het denken zette en ik deze ook omarm. Niet alles was nieuw voor me, maar dan is het ook wel weer bevestigend.

De combinatie van nieuwe dingen en de breedte van haar verhaal, maakte het interessant. Ik denk ook altijd direct aan mijn huidige opdrachtgevers en hoe ik daar zaken toe kan passen. Daar heb ik tijdens haar presentatie vele malen gebruik van gemaakt.´

Bob Gorter, Merkenbouwer en Campagnemanager.

Bob nam deel aan mijn presentatie over oprechte marketing & communicatie

 

Twitter reactie referentie Marketing Accent

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten