Workshop bloggen & vloggen – Ecare

Referentie van Ecare over de workshop bloggen en vloggen

“Mijn collega’s en ik zitten vaak vol met ideeën over hoe de zorg in Nederland beter georganiseerd kan worden en hoe software hier een slimme rol in kan spelen. Dat is nu eenmaal ons vak en onze passie en dat willen we delen met de wereld. Vloggen en bloggen vinden we perfect bij ons passen, maar ja, die enorme drempel he! Daar wilden we graag korte metten meemaken en we hebben Marlene uitgenodigd om ons hierbij te helpen.

De workshop nam het meeste koudwatervrees weg en de concrete adviezen van Marlene over ‘zo pak je het aan, dat vloggen en bloggen’ heeft ervoor gezorgd dat collega’s meteen enthousiast aan de slag zijn gegaan. Dit heeft al tot een aantal eerste mooie creaties geleid!”

Marlot Wopereis, marketeer bij Ecare.

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten