Workshop bloggen & vloggen – Ecare

Referentie van Ecare over de workshop bloggen en vloggen

“Mijn collega’s en ik zitten vaak vol met ideeën over hoe de zorg in Nederland beter georganiseerd kan worden en hoe software hier een slimme rol in kan spelen. Dat is nu eenmaal ons vak en onze passie en dat willen we delen met de wereld. Vloggen en bloggen vinden we perfect bij ons passen, maar ja, die enorme drempel he! Daar wilden we graag korte metten meemaken en we hebben Marlene uitgenodigd om ons hierbij te helpen.

De workshop nam het meeste koudwatervrees weg en de concrete adviezen van Marlene over ‘zo pak je het aan, dat vloggen en bloggen’ heeft ervoor gezorgd dat collega’s meteen enthousiast aan de slag zijn gegaan. Dit heeft al tot een aantal eerste mooie creaties geleid!”

Marlot Wopereis, marketeer bij Ecare.

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten