Duurzame Bouwvrouw Award 2014

Tot en met 22 september 2014 kan iedereen stemmen op een genomineerde powervrouw in de bouw, die duurzaamheid succesvol op de kaart zet.  

reacties Twitter

Op 17 april a.s. onthulde de jury, o.a. met Jacqueline Cramer en Marjet Rutten, de genomineerden voor de Duurzame Bouwvrouw Award 2014. 

Tijdens dit nominatie event in Zaltbommel mocht ik de aanwezigen inspireren hoe je met behulp van personal branding jezelf online duurzaam op de kaart kunt zetten. Ik kreeg hierover leuke reacties via Twitter en LinkedIn (klik op afbeelding voor een vergroting)

Tot 22 september a.s. kan iedereen die dat wil stemmen  op de 10 genomineerden. Tijdens de beurs Ecobouw (23-25 september 2014) wordt de winnares van de Duurzame Bouwvrouw award 2014 bekend gemaakt.

Een duurzame bouwvrouw leidt de business op verantwoorde wijze naar economisch rendement. Zij vindt daarbij de juiste balans tussen people, planet en profit in de praktijk. Daarnaast combineert zij dit succesvol met haar vrouwelijkheid. En inspireert daardoor andere vrouwen. 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Intentie en beleving

Wat als je doelgroep iets anders van je merk vindt dan jijzelf? Veel bedrijven bouwen vol overtuiging aan hun merk. De kernwaarden hangen aan de muur, het logo klopt tot op de pixel en intern voelt alles glashelder. Maar wat gebeurt er als je van buiten naar binnen kijkt? Wat je bedoelt te zeggen met …

Marketingstrategie is als kleding passen

Vertragen in positioneren

meer blogs

Ontdekkingsreis AI

Ontdekkingsreis AI Toch niet weer een bericht over AI?! Vast weer iemand die ‘in je nek hijgt’ over de urgentie, de kansen of juist de gevaren. Ik merk dat het veel mensen die ik spreek benauwd en dat ze mede daarom zelfs een afkeer van AI krijgen, of in de weerstand schieten. En dat is …

Branding en Yellowstone

Oprah Winfrey’s kijk op marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten