Keynote spreker Next Marketing 2014

Keynote spreker Next Marketing 2014

Keynote spreker Marlene Dekkers Next Marketing 2014

Tijdens dit congres, dat 18 juni jl. plaatsvond in Veenendaal, georganiseerd door
 ICT Valley & One4Marketing vertelde ik als keynote spreker tijdens het plenaire programma over verandering in de wereld, wat dat betekent voor je klanten en de toepassing van je marketing. Bouwen aan online thought leadership vanuit je authentieke DNA, dat is het devies.

Ik heb genoten van alle spontane, positieve reacties na afloop.

Next Marketing 2014 is een inspirerend jaarlijks congres om kennis te delen met experts uit de marketing- en ICT branche. Het publiek bestond uit managers en leidinggevenden van ICT-bedrijven of bedrijven waar ICT een significante rol speelt.

 

Forumdiscussie Next Marketing 2014 inbound marketing Marlene Dekkers

 

Forumdiscussie Next Marketing 2014

Daarnaast nam ik deel aan de Forumdiscussie, onder leiding van Eline Stuivenwold,  in de Raadszaal van Gemeentehuis Veenendaal, met het onderwerp ‘inbound marketing‘. Andere deelnemers waren Edwin Vlems, Hessel van Tuinen en Martijn Buurman.

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten