Duurzame Bouwvrouw Award 2014

Tot en met 22 september 2014 kan iedereen stemmen op een genomineerde powervrouw in de bouw, die duurzaamheid succesvol op de kaart zet.  

reacties Twitter

Op 17 april a.s. onthulde de jury, o.a. met Jacqueline Cramer en Marjet Rutten, de genomineerden voor de Duurzame Bouwvrouw Award 2014. 

Tijdens dit nominatie event in Zaltbommel mocht ik de aanwezigen inspireren hoe je met behulp van personal branding jezelf online duurzaam op de kaart kunt zetten. Ik kreeg hierover leuke reacties via Twitter en LinkedIn (klik op afbeelding voor een vergroting)

Tot 22 september a.s. kan iedereen die dat wil stemmen  op de 10 genomineerden. Tijdens de beurs Ecobouw (23-25 september 2014) wordt de winnares van de Duurzame Bouwvrouw award 2014 bekend gemaakt.

Een duurzame bouwvrouw leidt de business op verantwoorde wijze naar economisch rendement. Zij vindt daarbij de juiste balans tussen people, planet en profit in de praktijk. Daarnaast combineert zij dit succesvol met haar vrouwelijkheid. En inspireert daardoor andere vrouwen. 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten