Duurzame Bouwvrouw Award 2014

Tot en met 22 september 2014 kan iedereen stemmen op een genomineerde powervrouw in de bouw, die duurzaamheid succesvol op de kaart zet.  

reacties Twitter

Op 17 april a.s. onthulde de jury, o.a. met Jacqueline Cramer en Marjet Rutten, de genomineerden voor de Duurzame Bouwvrouw Award 2014. 

Tijdens dit nominatie event in Zaltbommel mocht ik de aanwezigen inspireren hoe je met behulp van personal branding jezelf online duurzaam op de kaart kunt zetten. Ik kreeg hierover leuke reacties via Twitter en LinkedIn (klik op afbeelding voor een vergroting)

Tot 22 september a.s. kan iedereen die dat wil stemmen  op de 10 genomineerden. Tijdens de beurs Ecobouw (23-25 september 2014) wordt de winnares van de Duurzame Bouwvrouw award 2014 bekend gemaakt.

Een duurzame bouwvrouw leidt de business op verantwoorde wijze naar economisch rendement. Zij vindt daarbij de juiste balans tussen people, planet en profit in de praktijk. Daarnaast combineert zij dit succesvol met haar vrouwelijkheid. En inspireert daardoor andere vrouwen. 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten