Kennissessie Social Media

Korteweg Communicatie organiseerde, samen met social media partner Socialiii en Marketing Accent, een kennissessie ‘social media’ voor haar relaties.

spreker marlene dekkers

 

Ik nam de bezoekers mee in een stappenplan voor het opzetten van een digital marketing strategie. Ik deed dat aan de hand van het B2B digital marketingplan dat ik schreef voor Berkvens Deursystemen, een B2B toeleverancier aan de bouw.

Met dit plan won ik eind vorig jaar de Digital Marketing Professional Award 2013 publieksprijs.

Ik kreeg erg leuke reacties na afloop, ook via Twitter!

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten