Spreker Digital Marketing Congres

Ik presenteerde de digital marketing aanpak van een traditionele branchevereniging in een conservatieve markt.

Logo-met-CT1

Tijdens Digital Marketing & Social strategy 2015 op 19 november 2015 presenteerde ik hoe de NBvT, Nederlandse Branchevereniging voor de Timmerindustrie, als kartrekker stapsgewijs bouwt aan thought leadership van de vereniging zelf, de producten die zij vertegenwoordigd èn haar diverse groep leden.

Aan bod kwamen ook verschillende uitdagingen die hierbij komen kijken.

Je kunt ook de slides van de presentatie bekijken.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Wel of geen unicorn in marketing?

Je hoeft geen unicorn te zijn in marketing en communicatie Je hoeft niet uniek te zijn om op te vallen. Zoek jij in je marketing en communicatie ook naar dat ene unieke element? Iets wat niemand anders doet? Dat is niet nodig. Jouw klanten zoeken gelukkig geen unicorn. Ze zoeken iemand die hun uitdagingen begrijpt. …

Prive versus zakelijk AI gebruik

Is klantentrouw bij jou een strategie?

meer blogs

Vertrouwen komt te voet, gaat te paard.

Vertrouwen. Het komt te voet. Het gaat te paard. Je bouwt het langzaam op. Stap voor stap. In elke belofte die je nakomt. Maar ook met elke eerlijke “nee”. Vooral in hoe je óók ná de deal zichtbaar blijft en handelt. Geschapen verwachtingen waarmaakt. Marketing schept verwachtingen. Sales nodigt uit. Communicatie bevestigt. Samen zorgen ze …

Durf te kiezen

zichtbaarheid versus gekozen worden

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten