College Tour Duurzame Energie

Blogsessies tijdens College Tour Duurzame Energie op 28 oktober 2015 jl, met als thema “Laat je inspireren.”

logo-ctdeBinnen dit interessante programma mocht ik de aanwezigen inspireren om te gaan bloggen, tijdens twee interactieve blogsessies die ik die dag gaf.

Bloggen is namelijk een efficiënt middel om jezelf en jouw organisatie stevig op de online kaart te zetten. Met blogposts kun je mensen bereiken, binden en boeien. En zelfs werven. Als je tenminste weet waar je mee bezig bent en waarom je dat zo doet.

Ook benieuwd hoe dat precies werkt? Ik licht het graag toe, dus graag tot ziens bij een volgend event of neem vrijblijvend contact met me op voor de mogelijkheden.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten