Spreker Digital Marketing Congres

Ik presenteerde de digital marketing aanpak van een traditionele branchevereniging in een conservatieve markt.

Logo-met-CT1

Tijdens Digital Marketing & Social strategy 2015 op 19 november 2015 presenteerde ik hoe de NBvT, Nederlandse Branchevereniging voor de Timmerindustrie, als kartrekker stapsgewijs bouwt aan thought leadership van de vereniging zelf, de producten die zij vertegenwoordigd èn haar diverse groep leden.

Aan bod kwamen ook verschillende uitdagingen die hierbij komen kijken.

Je kunt ook de slides van de presentatie bekijken.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Social selling in mijn verkoopproces, waarom zou ik?

Social selling Deze tijd maakt één ding duidelijker dan ooit, als je in verkoop online niet zichtbaar en vindbaar bent, dan wordt het steeds lastiger om mee te kunnen blijven doen. Social selling, online sales, contentmarketing, zoekmachines, het kan allemaal best wel overweldigend overkomen. Zeker als je verantwoordelijk bent voor het salesteam, een specifieke klantgroep …

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

meer blogs

focus & kennisleiderschap

Het sleutelwoord bij het bouwen aan ‘kennisleiderschap’ is focus. Want dat leidt tot herkenning en erkenning van datgene waar jij om bekend wil staan bij klanten.

Claim je b2b nichemarkt

succesvolle online b2b marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten