Spreker Digital Marketing Congres

Ik presenteerde de digital marketing aanpak van een traditionele branchevereniging in een conservatieve markt.

Logo-met-CT1

Tijdens Digital Marketing & Social strategy 2015 op 19 november 2015 presenteerde ik hoe de NBvT, Nederlandse Branchevereniging voor de Timmerindustrie, als kartrekker stapsgewijs bouwt aan thought leadership van de vereniging zelf, de producten die zij vertegenwoordigd èn haar diverse groep leden.

Aan bod kwamen ook verschillende uitdagingen die hierbij komen kijken.

Je kunt ook de slides van de presentatie bekijken.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Hoe word jij de vliegende vis in jouw branche?

Tijdens mijn verblijf in Curaçao beleefde ik op een speedboot een werkelijk magisch moment. We schoten met grote snelheid over de zee waarbij er links en rechts van ons honderden vissen uit het water sprongen en een tijdje boven het wateroppervlakte ‘met ons meevlogen’ over de golven. Echt, je moet het je eens voorstellen; je …

Positioneren in de maakindustrie

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

meer blogs

Social media; bouwen op geleende grond

Social media; bouwen op geleende grond Wat er momenteel met TikTok gebeurt in Amerika is maar weer een reminder dat je voor de online aanwezigheid, zichtbaarheid en vindbaarheid van je merk niet te afhankelijk moet worden van social media kanalen. Het is namelijk als het bouwen van je huis op een stuk grond dat niet …

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Contentmissie in b2b formuleren

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten