Spreker Digital Marketing Congres

Ik presenteerde de digital marketing aanpak van een traditionele branchevereniging in een conservatieve markt.

Logo-met-CT1

Tijdens Digital Marketing & Social strategy 2015 op 19 november 2015 presenteerde ik hoe de NBvT, Nederlandse Branchevereniging voor de Timmerindustrie, als kartrekker stapsgewijs bouwt aan thought leadership van de vereniging zelf, de producten die zij vertegenwoordigd èn haar diverse groep leden.

Aan bod kwamen ook verschillende uitdagingen die hierbij komen kijken.

Je kunt ook de slides van de presentatie bekijken.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten