Spreker The Digital Future of B2B

Event over de digitale toekomst van B2B marketing, communicatie en sales.

Spreker Marlene Dekkers - The Digital Future of B2B

30 juni werd op de High Tech Campus in Eindhoven het zeer succesvolle event The Digital Future of B2B georganiseerd. Directieleden, marketing- en salesmanagers konden deze dag inspiratie en kennis opdoen voor een succesvolle digitale aanpak.

 

Spreker The Digital Future of B2B – Marlene Dekkers

Als spreker gaf ik tijdens het event praktische stappen voor je digital marketing aanpak in B2B.

Er zat ook een stappenplan bij voor het bouwen aan online ‘thought leadership’.

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten