Duurzame bouwvrouw Award

16 juni 2015 vond de bekendmaking van de genomineerden voor de Duurzame Bouwvrouw Award 2015 plaats.

Het programma rondom deze award is interessant voor iedereen die werkzaam is in de bouw en speciaal de genomineerde Duurzame Bouwvrouwen. Vorig jaar mocht ik de aanwezigen meenemen in de wereld van personal branding. Dit jaar mocht ik interactieve sessies over bloggen verzorgen. Daarnaast verzorgen Marianne Blaauw, Jan-Willem van de Groep en Maxime Verhagen sessies.

24 september 2015 wordt de winnares bekend gemaakt tijdens het Dutch Green Building Week seminar.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Social selling in mijn verkoopproces, waarom zou ik?

Social selling Deze tijd maakt één ding duidelijker dan ooit, als je in verkoop online niet zichtbaar en vindbaar bent, dan wordt het steeds lastiger om mee te kunnen blijven doen. Social selling, online sales, contentmarketing, zoekmachines, het kan allemaal best wel overweldigend overkomen. Zeker als je verantwoordelijk bent voor het salesteam, een specifieke klantgroep …

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

meer blogs

focus & kennisleiderschap

Het sleutelwoord bij het bouwen aan ‘kennisleiderschap’ is focus. Want dat leidt tot herkenning en erkenning van datgene waar jij om bekend wil staan bij klanten.

Claim je b2b nichemarkt

succesvolle online b2b marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten