Duurzame bouwvrouw Award

16 juni 2015 vond de bekendmaking van de genomineerden voor de Duurzame Bouwvrouw Award 2015 plaats.

Het programma rondom deze award is interessant voor iedereen die werkzaam is in de bouw en speciaal de genomineerde Duurzame Bouwvrouwen. Vorig jaar mocht ik de aanwezigen meenemen in de wereld van personal branding. Dit jaar mocht ik interactieve sessies over bloggen verzorgen. Daarnaast verzorgen Marianne Blaauw, Jan-Willem van de Groep en Maxime Verhagen sessies.

24 september 2015 wordt de winnares bekend gemaakt tijdens het Dutch Green Building Week seminar.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten