Kendeon kennissessie

Als partner van Kendeon mag ik je uitnodigen voor een kennissessie waarin professionals specialistische kennis rondom online marketing en sales delen met het MKB.

Online autoriteit en kennisleiderschap bereik je door:

  • Online aanwezigheid – een professionele basis en uitstraling
  • Online zichtbaarheid – de juiste kennis via de juiste kanalen op het juiste moment delen
  • Gevonden worden – relevante informatie bieden in zoekresultaten van zoekmachines

Tijdens een inspirerende kennissessie komen in ca. 2,5 uur de geheimen van succesvolle online marketing & sales voorbij.

  • Waarom online kennis delen?
    Over verandering, je bedrijfsDNA en bouwen aan online kennisleiderschap
  • Hoe zorg je voor een professionele aanwezigheid?
    Het belang van techniek en ontwerp
  • Hoe word je goed gevonden online?
    Van zoekmachineoptimalisatie tot adverteren via Google
  • Hoe haal je daadwerkelijk business uit online kanalen?
    Van traditionele sales naar sales innovatie

Gratis deelnemen aan de Kendeon kennissessie?

Mis het dus niet en schrijf je snel in voor de volgende editie op 23 september 2016.

Deelname aan de sessie kost 295,- maar als je contact met me opneemt, krijg je een code voor gratis toegang.Logo KENDEON

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten