Zoek je een spreker over marketing en vernieuwing?

Inspirerende marketingpresentaties 

spreker Marlene DekkersMet mijn presentaties wil ik jouw publiek inspireren op het gebied van vernieuwing in marketing.

De wereld verandert, je klanten veranderen daardoor ook. Omdat zij nu iets anders van je verlangen dan je gewend bent, ‘moet’ je ook je marketing aanpassen. Waarom, hoe en wat? Daarover gaan mijn presentaties.

Of het nou gaat over jezelf stevig online op de kaart zetten, of ontwrichtende innovaties die ons dwingen scherp naar het bestaansrecht te kijken, in een half uur tot een uurtje bied ik jouw publiek concrete handvatten om hier slim op in te spelen.

Lijkt het je wat om mij als spreker jouw publiek te laten inspireren? 

Neem dan geheel vrijblijvend contact me op, 06-25 481 882.

 

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten