Workshop online kansen

Workshop online kansen Marlene Dekkers - Marketing AccentWorkshop online kansen herkennen en pakken

Ontdek hoe je online kansen voor jezelf en je bedrijf herkent en verzilvert. Kansen ontstaan door het online delen van je kennis. Jij weet zoveel over jouw specifieke vakgebied, zorg dat anderen dat te weten komen, zodat je honger creëert naar meer. Leer daarom in deze laagdrempelige workshop alles over het waarom, wat, hoe, en waar delen van je kennis online zodat je door prospects en klanten die online zoeken, gezien wordt als de expert in jouw vakgebied.

Voor wie is deze workshop?

Deze workshop is voor iedereen die basiskennis wil opdoen rondom het creëren en verzilveren van online kansen.

Wat levert deze workshop op?

Na het volgen van de workshop weet je precies hoe je door het delen van kennis online kansen creëert en verzilvert, en daardoor meer rendement behaalt voor jezelf en je bedrijf.

Inhoud van de workshop:

– het doel van online kennis delen

– veranderd zoekgedrag van online bezoekers

– waarde creëren voor je online bezoekers

– de eerste stappen naar content marketing

– de juiste social media kanalen kiezen voor je boodschap

– kennisleider worden

– do’s en dont’s

– tips en tricks

– inspirerende praktijkvoorbeelden

Mijn unieke aanpak

Deze workshop maak ik altijd op maat, waarbij ik voorbeelden gebruik uit voor jouw team vergelijkbare branches. Dit brengt veel herkenbaarheid en inspiratie om vandaag nog enthousiast aan de slag te gaan met het grijpen van online kansen. Dankzij mijn nuchtere en laagdrempelige manier van trainen is de workshop voor iedereen goed te volgen.

Praktische informatie

De workshop duurt ca. 3,5 uur en verzorg ik in-company of via een digitale bijeenkomst. Het maximaal aantal deelnemers is 15 personen om zoveel mogelijk interactie te garanderen.

Interesse in mijn workshop?

Voor meer informatie en voor deelname van je team aan mijn workshop mail me

Of bel me 06 – 25 48 18 82

 

 

Alle Workshops

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Intentie en beleving

Wat als je doelgroep iets anders van je merk vindt dan jijzelf? Veel bedrijven bouwen vol overtuiging aan hun merk. De kernwaarden hangen aan de muur, het logo klopt tot op de pixel en intern voelt alles glashelder. Maar wat gebeurt er als je van buiten naar binnen kijkt? Wat je bedoelt te zeggen met …

Marketingstrategie is als kleding passen

Vertragen in positioneren

meer blogs

Ontdekkingsreis AI

Ontdekkingsreis AI Toch niet weer een bericht over AI?! Vast weer iemand die ‘in je nek hijgt’ over de urgentie, de kansen of juist de gevaren. Ik merk dat het veel mensen die ik spreek benauwd en dat ze mede daarom zelfs een afkeer van AI krijgen, of in de weerstand schieten. En dat is …

Branding en Yellowstone

Oprah Winfrey’s kijk op marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten