zichtbaarheid versus gekozen worden

Zichtbaar zijn is niet hetzelfde als herkend en gekozen worden.

Je kunt als bedrijf actief zijn op LinkedIn, regelmatig een nieuwsbrief versturen en bijvoorbeeld de lokale sportclub sponsoren. Maar als je niet helder hebt waar je voor staat, dan komt je boodschap niet over. En blijft jouw toegevoegde waarde onzichtbaar voor de mensen die je juist wilt bereiken.

Een sterke marktpositie vraagt daarom om bewuste keuzes.

Wie ben je voor wie?

Waarin onderscheid je je?

Hoe breng je dat consequent over in je marketing en communicatie activiteiten?

Positioneren is geen eenmalige stap, maar een voortdurende aanscherping. Omdat de wereld om je heen steeds veranderd. Hoe beter je weet wat je eigen plek in de markt is, hoe gerichter je kunt bouwen. En hoe sterker de aansluiting met de klant die het beste bij je past.

Stel jezelf dus regelmatig de vraag: klopt mijn verhaal nog met waar ik nu sta?

En als het schuurt, weet dan: daar begint vaak de scherpte.

Geef een reactie op “zichtbaarheid versus gekozen worden”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Wel of geen unicorn in marketing?

Je hoeft geen unicorn te zijn in marketing en communicatie Je hoeft niet uniek te zijn om op te vallen. Zoek jij in je marketing en communicatie ook naar dat ene unieke element? Iets wat niemand anders doet? Dat is niet nodig. Jouw klanten zoeken gelukkig geen unicorn. Ze zoeken iemand die hun uitdagingen begrijpt. …

Prive versus zakelijk AI gebruik

Is klantentrouw bij jou een strategie?

meer blogs

Vertrouwen komt te voet, gaat te paard.

Vertrouwen. Het komt te voet. Het gaat te paard. Je bouwt het langzaam op. Stap voor stap. In elke belofte die je nakomt. Maar ook met elke eerlijke “nee”. Vooral in hoe je óók ná de deal zichtbaar blijft en handelt. Geschapen verwachtingen waarmaakt. Marketing schept verwachtingen. Sales nodigt uit. Communicatie bevestigt. Samen zorgen ze …

Durf te kiezen

zichtbaarheid versus gekozen worden

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten