De kracht van schaarste in B2B
Waarom werkt het creëren van schaarste zo goed?
En waar en hoe pas jij de kracht van schaarste toe, zodat klanten sneller kiezen voor jou?
Waarom werkt het creëren van schaarste zo goed?
En waar en hoe pas jij de kracht van schaarste toe, zodat klanten sneller kiezen voor jou?
Je hoeft geen unicorn te zijn in marketing en communicatie Je hoeft niet uniek te zijn om op te vallen. Zoek jij in je marketing en communicatie ook naar dat ene unieke element? Iets wat niemand anders doet? Dat is niet nodig. Jouw klanten zoeken gelukkig geen unicorn. Ze zoeken iemand die hun uitdagingen begrijpt. …
Vertrouwen. Het komt te voet. Het gaat te paard. Je bouwt het langzaam op. Stap voor stap. In elke belofte die je nakomt. Maar ook met elke eerlijke “nee”. Vooral in hoe je óók ná de deal zichtbaar blijft en handelt. Geschapen verwachtingen waarmaakt. Marketing schept verwachtingen. Sales nodigt uit. Communicatie bevestigt. Samen zorgen ze …
Geef een reactie op “De kracht van schaarste in B2B”