interview inbound marketing Marlene Dekkers door Lisa Rutten Medium Uva juni 2014 nr3
interview Marlene Dekkers over inbound marketing door Lisa Rutten van UvA voor Tijdschrift Medium Jaargang 27, nr 3, juni 2014.
interview Marlene Dekkers over inbound marketing door Lisa Rutten van UvA voor Tijdschrift Medium Jaargang 27, nr 3, juni 2014.
Je hoeft geen unicorn te zijn in marketing en communicatie Je hoeft niet uniek te zijn om op te vallen. Zoek jij in je marketing en communicatie ook naar dat ene unieke element? Iets wat niemand anders doet? Dat is niet nodig. Jouw klanten zoeken gelukkig geen unicorn. Ze zoeken iemand die hun uitdagingen begrijpt. …
Vertrouwen. Het komt te voet. Het gaat te paard. Je bouwt het langzaam op. Stap voor stap. In elke belofte die je nakomt. Maar ook met elke eerlijke “nee”. Vooral in hoe je óók ná de deal zichtbaar blijft en handelt. Geschapen verwachtingen waarmaakt. Marketing schept verwachtingen. Sales nodigt uit. Communicatie bevestigt. Samen zorgen ze …
 
			
			
Geef een reactie op “interview inbound marketing Marlene Dekkers door Lisa Rutten Medium Uva juni 2014 nr3”