interview inbound marketing Marlene Dekkers door Lisa Rutten Medium Uva juni 2014 nr3
interview Marlene Dekkers over inbound marketing door Lisa Rutten van UvA voor Tijdschrift Medium Jaargang 27, nr 3, juni 2014.
interview Marlene Dekkers over inbound marketing door Lisa Rutten van UvA voor Tijdschrift Medium Jaargang 27, nr 3, juni 2014.
Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …
Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …
Geef een reactie op “interview inbound marketing Marlene Dekkers door Lisa Rutten Medium Uva juni 2014 nr3”