interview inbound marketing Marlene Dekkers door Lisa Rutten Medium Uva juni 2014 nr3
interview Marlene Dekkers over inbound marketing door Lisa Rutten van UvA voor Tijdschrift Medium Jaargang 27, nr 3, juni 2014.
interview Marlene Dekkers over inbound marketing door Lisa Rutten van UvA voor Tijdschrift Medium Jaargang 27, nr 3, juni 2014.
Wat als je doelgroep iets anders van je merk vindt dan jijzelf? Veel bedrijven bouwen vol overtuiging aan hun merk. De kernwaarden hangen aan de muur, het logo klopt tot op de pixel en intern voelt alles glashelder. Maar wat gebeurt er als je van buiten naar binnen kijkt? Wat je bedoelt te zeggen met …
Ontdekkingsreis AI Toch niet weer een bericht over AI?! Vast weer iemand die ‘in je nek hijgt’ over de urgentie, de kansen of juist de gevaren. Ik merk dat het veel mensen die ik spreek benauwd en dat ze mede daarom zelfs een afkeer van AI krijgen, of in de weerstand schieten. En dat is …
Geef een reactie op “interview inbound marketing Marlene Dekkers door Lisa Rutten Medium Uva juni 2014 nr3”