interview inbound marketing Marlene Dekkers door Lisa Rutten Medium Uva juni 2014 nr3
interview Marlene Dekkers over inbound marketing door Lisa Rutten van UvA voor Tijdschrift Medium Jaargang 27, nr 3, juni 2014.
interview Marlene Dekkers over inbound marketing door Lisa Rutten van UvA voor Tijdschrift Medium Jaargang 27, nr 3, juni 2014.
Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …
Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.
Geef een reactie op “interview inbound marketing Marlene Dekkers door Lisa Rutten Medium Uva juni 2014 nr3”