Toegevoegde waarde in b2b
De kern van marketing is het leveren van toegevoegde waarde.
Maar wat is dat nou eigenlijk?
En is dat voor jou hetzelfde als voor je klant?
De kern van marketing is het leveren van toegevoegde waarde.
Maar wat is dat nou eigenlijk?
En is dat voor jou hetzelfde als voor je klant?
Je hoeft geen unicorn te zijn in marketing en communicatie Je hoeft niet uniek te zijn om op te vallen. Zoek jij in je marketing en communicatie ook naar dat ene unieke element? Iets wat niemand anders doet? Dat is niet nodig. Jouw klanten zoeken gelukkig geen unicorn. Ze zoeken iemand die hun uitdagingen begrijpt. …
Vertrouwen. Het komt te voet. Het gaat te paard. Je bouwt het langzaam op. Stap voor stap. In elke belofte die je nakomt. Maar ook met elke eerlijke “nee”. Vooral in hoe je óók ná de deal zichtbaar blijft en handelt. Geschapen verwachtingen waarmaakt. Marketing schept verwachtingen. Sales nodigt uit. Communicatie bevestigt. Samen zorgen ze …
Geef een reactie op “Toegevoegde waarde in b2b”