BedrijfsDNA – People Group

“Marlene heeft een essentiële bijdrage geleverd aan de totstandkoming van ons DNA. Middels een aantal werksessies heeft Marlene ons inzicht gegeven waarom het creëren van een DNA voor ons bedrijf zo nuttig is en heeft ons als directie geleid naar de kern van ons bestaansrecht. Vervolgens hebben we zelf onze medewerkers en opdrachtgevers hierin betrokken.

We zijn nu veel beter in staat de unieke waarden van ons bedrijf aan medewerkers en aan (potentiële) opdrachtgevers uit te leggen, we toetsen hierop en zetten met het DNA profiel onze strategie uit.”

Marc Janssen, managing partner People Group

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Wel of geen unicorn in marketing?

Je hoeft geen unicorn te zijn in marketing en communicatie Je hoeft niet uniek te zijn om op te vallen. Zoek jij in je marketing en communicatie ook naar dat ene unieke element? Iets wat niemand anders doet? Dat is niet nodig. Jouw klanten zoeken gelukkig geen unicorn. Ze zoeken iemand die hun uitdagingen begrijpt. …

Prive versus zakelijk AI gebruik

Is klantentrouw bij jou een strategie?

meer blogs

Vertrouwen komt te voet, gaat te paard.

Vertrouwen. Het komt te voet. Het gaat te paard. Je bouwt het langzaam op. Stap voor stap. In elke belofte die je nakomt. Maar ook met elke eerlijke “nee”. Vooral in hoe je óók ná de deal zichtbaar blijft en handelt. Geschapen verwachtingen waarmaakt. Marketing schept verwachtingen. Sales nodigt uit. Communicatie bevestigt. Samen zorgen ze …

Durf te kiezen

zichtbaarheid versus gekozen worden

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten