Claim je b2b nichemarkt

Baken jouw expertisegebied af.

Kies dat kleine, afgebakende, bewerkbare deel als jouw doelmarkt.

Word voor de beslissers in die niche de autoriteit.

Zet jezelf dus neer als expert.

Besef, wat jij normaal bent gaan vinden, is dat voor een ander niet.

Deel dus je kennis, ook als het voor jezelf in eerste instantie geen nieuwswaarde of meerwaarde (meer) lijkt te hebben.

Door dit consequent te doen kun je bij de juiste mensen met jouw specialisatie floreren.

Lees meer over:

Geef een reactie op “Claim je b2b nichemarkt”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Intentie en beleving

Wat als je doelgroep iets anders van je merk vindt dan jijzelf? Veel bedrijven bouwen vol overtuiging aan hun merk. De kernwaarden hangen aan de muur, het logo klopt tot op de pixel en intern voelt alles glashelder. Maar wat gebeurt er als je van buiten naar binnen kijkt? Wat je bedoelt te zeggen met …

Marketingstrategie is als kleding passen

Vertragen in positioneren

meer blogs

Ontdekkingsreis AI

Ontdekkingsreis AI Toch niet weer een bericht over AI?! Vast weer iemand die ‘in je nek hijgt’ over de urgentie, de kansen of juist de gevaren. Ik merk dat het veel mensen die ik spreek benauwd en dat ze mede daarom zelfs een afkeer van AI krijgen, of in de weerstand schieten. En dat is …

Branding en Yellowstone

Oprah Winfrey’s kijk op marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten