Nieuwe website sales-innovatie.nl

Nieuwe website sales-innovatie.nl

Sales Innovatie - Marlene DekkersSteeds vaker krijg ik vragen over de nieuwe manieren van verkopen.

Veel mensen zijn op zoek naar praktische handvatten om potentiële klanten op het juiste moment met de juiste boodschap online te bereiken.

Masterclass

Sales Innovatie in B2B

Daarom heb ik de Masterclass Sales Innovatie in B2B ontwikkeld die ik samen met sales experts geef.

Alles over deze praktische masterclass vind je op de nieuwe website Sales-innovatie.nl 

Waarom deze masterclass Sales Innovatie in B2B?

Stop met verkopen, start met luisteren en helpen.

Merk je ook dat je steeds minder rendement haalt uit je verkoopinspanningen?

Traditionele verkooptechnieken verliezen hun effectiviteit. Omdat jouw klanten hun zoekgedrag aangepast hebben aan technieken van vandaag. Het koopproces vindt voor het grootste deel online plaats. Klanten zitten dus niet te wachten op onderbrekende telefoontjes en bezoeken. De macht ligt definitief bij jouw koper.

En wist je dat je dankzij Europese wetgeving in 2018 zonder expliciete toestemming geen bedrijfsgegevens, zoals persoonlijke telefoonnummers en e-mailadressen, meer mag gebruiken voor koude acquisitie?

Zorg daarom dat je mee mag blijven doen.

Hoe?

Volg de Masterclass Sales Innovatie in B2B.

Lees meer over: , ,

Geef een reactie op “Nieuwe website sales-innovatie.nl”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Wel of geen unicorn in marketing?

Je hoeft geen unicorn te zijn in marketing en communicatie Je hoeft niet uniek te zijn om op te vallen. Zoek jij in je marketing en communicatie ook naar dat ene unieke element? Iets wat niemand anders doet? Dat is niet nodig. Jouw klanten zoeken gelukkig geen unicorn. Ze zoeken iemand die hun uitdagingen begrijpt. …

Prive versus zakelijk AI gebruik

Is klantentrouw bij jou een strategie?

meer blogs

Vertrouwen komt te voet, gaat te paard.

Vertrouwen. Het komt te voet. Het gaat te paard. Je bouwt het langzaam op. Stap voor stap. In elke belofte die je nakomt. Maar ook met elke eerlijke “nee”. Vooral in hoe je óók ná de deal zichtbaar blijft en handelt. Geschapen verwachtingen waarmaakt. Marketing schept verwachtingen. Sales nodigt uit. Communicatie bevestigt. Samen zorgen ze …

Durf te kiezen

zichtbaarheid versus gekozen worden

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten