B2B marketing: Zou jij je eigen klant willen zijn?

Een soepel koopproces voor klanten, dat moet één van je prioriteiten zijn in B2B marketing. Een proces waarin klanten niet teleurgesteld raken op welke manier dan ook, maar waarin hun verwachtingen juist overtroffen worden.

Niemand kent jullie bedrijf zo door en door als jullie dat zelf doen natuurlijk. Dat kan leiden tot een soort bedrijfsblindheid. En dat is gevaarlijk, omdat je dan al snel vanuit jezelf in plaats van de klant aan het redeneren bent. En dus een optimaal klantproces, zonder frictie op welk punt dan ook, onvoldoende op jullie netvlies hebben.

Er is een goede manier om deze bedrijfsblindheid tegen te gaan.

Houd jezelf eens oprecht deze spiegel voor:
Marlene Dekkers, Marketing Accent quote vernieuwing in B2B

Geef een reactie op “B2B marketing: Zou jij je eigen klant willen zijn?”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kun de Ikigai-methode ook toepassen voor jouw bedrijf?

Kun de Ikigai-methode ook toepassen voor jouw bedrijf? Ja, Ikigai kun je ook gebruiken als strategisch kompas voor je B2B mkb bedrijf. Als een praktische en krachtige tool voor het versterken van je koers. Misschien ken je deze Japanse methode al als een praktische aanpak om je persoonlijke geluk en zingeving te vinden. Maar je …

Wat is de waarde van je positionering?

Hoe krijg je een betere marktpositie?

meer blogs

Branding en Yellowstone

Branding en TV serie Yellowstone Ik laat me in mijn vakgebied altijd graag inspireren door wat ik zoal meemaak, lees en kijk. Zo ook door de (vind ik dan) geweldige TV serie Yellowstone. Heb je deze al gezien? Echt een aanrader. De cowboys die in het familiebedrijf van de Duttons werken krijgen letterlijk een brandmerk …

Oprah Winfrey’s kijk op marketing

klantgerichtheid en het perfecte terrasje

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten