B2B marketing: Zou jij je eigen klant willen zijn?

Een soepel koopproces voor klanten, dat moet één van je prioriteiten zijn in B2B marketing. Een proces waarin klanten niet teleurgesteld raken op welke manier dan ook, maar waarin hun verwachtingen juist overtroffen worden.

Niemand kent jullie bedrijf zo door en door als jullie dat zelf doen natuurlijk. Dat kan leiden tot een soort bedrijfsblindheid. En dat is gevaarlijk, omdat je dan al snel vanuit jezelf in plaats van de klant aan het redeneren bent. En dus een optimaal klantproces, zonder frictie op welk punt dan ook, onvoldoende op jullie netvlies hebben.

Er is een goede manier om deze bedrijfsblindheid tegen te gaan.

Houd jezelf eens oprecht deze spiegel voor:
Marlene Dekkers, Marketing Accent quote vernieuwing in B2B

Geef een reactie op “B2B marketing: Zou jij je eigen klant willen zijn?”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Wel of geen unicorn in marketing?

Je hoeft geen unicorn te zijn in marketing en communicatie Je hoeft niet uniek te zijn om op te vallen. Zoek jij in je marketing en communicatie ook naar dat ene unieke element? Iets wat niemand anders doet? Dat is niet nodig. Jouw klanten zoeken gelukkig geen unicorn. Ze zoeken iemand die hun uitdagingen begrijpt. …

Prive versus zakelijk AI gebruik

Is klantentrouw bij jou een strategie?

meer blogs

Vertrouwen komt te voet, gaat te paard.

Vertrouwen. Het komt te voet. Het gaat te paard. Je bouwt het langzaam op. Stap voor stap. In elke belofte die je nakomt. Maar ook met elke eerlijke “nee”. Vooral in hoe je óók ná de deal zichtbaar blijft en handelt. Geschapen verwachtingen waarmaakt. Marketing schept verwachtingen. Sales nodigt uit. Communicatie bevestigt. Samen zorgen ze …

Durf te kiezen

zichtbaarheid versus gekozen worden

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten