Interview inbound marketing Tijdschrift voor Communicatiewetenschap UvA

interview inbound marketing in tijdschrift Medium

Medium, Tijdschrift voor Communicatiewetenschap UvA, juni 2014

Interview inbound marketing

Geheel op ‘inbound wijze’ vond Lisa Rutten, studente Communicatiewetenschappen aan de UvA, mij voor een interview over inbound marketing voor het tijdschrift van haar faculteit, genaamd ‘Medium’.

We hadden een prettig en inhoudelijk gesprek samen en het resultaat daarvan, vakkundig in verslag gegoten door Lisa, vind je hieronder.

 interview inbound marketing Marlene Dekkers door Lisa Rutten Medium Uva juni 2014 nr3

@ Lisa, dank voor je interesse en heel veel succes met je studie en in je loopbaan. 

Met jouw enthousiasme zit het wel goed! Het zijn fantastische tijden in ons vak, dus geniet!

Geef een reactie op “Interview inbound marketing Tijdschrift voor Communicatiewetenschap UvA”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Intentie en beleving

Wat als je doelgroep iets anders van je merk vindt dan jijzelf? Veel bedrijven bouwen vol overtuiging aan hun merk. De kernwaarden hangen aan de muur, het logo klopt tot op de pixel en intern voelt alles glashelder. Maar wat gebeurt er als je van buiten naar binnen kijkt? Wat je bedoelt te zeggen met …

Marketingstrategie is als kleding passen

Vertragen in positioneren

meer blogs

Ontdekkingsreis AI

Ontdekkingsreis AI Toch niet weer een bericht over AI?! Vast weer iemand die ‘in je nek hijgt’ over de urgentie, de kansen of juist de gevaren. Ik merk dat het veel mensen die ik spreek benauwd en dat ze mede daarom zelfs een afkeer van AI krijgen, of in de weerstand schieten. En dat is …

Branding en Yellowstone

Oprah Winfrey’s kijk op marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten