klantgerichtheid en het perfecte terrasje

Klantgerichtheid en het perfecte terrasje

Klantgerichtheid.

Wat is dat nou eigenlijk concreet?

Vanuit je klant redeneren?

Vriendelijk zijn?

De juiste mindset hebben?

Klantgerichtheid gaat vooral over heel goed luisteren.

Je klant echt begrijpen.

De vraag achter de vraag snappen.

Anticiperen op de behoeften van je klant. Ook in het moment.

Doe je dit goed, dan komt je klant bij je terug.

En is positief over jou tegen anderen.

Ken je het “Het perfecte terrasje” van cabaretier Hans Sibbel (Lebbis)?

Hierin komt de ware betekenis van klantgerichtheid in de praktijk heel mooi naar voren:

Geef een reactie op “klantgerichtheid en het perfecte terrasje”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Intentie en beleving

Wat als je doelgroep iets anders van je merk vindt dan jijzelf? Veel bedrijven bouwen vol overtuiging aan hun merk. De kernwaarden hangen aan de muur, het logo klopt tot op de pixel en intern voelt alles glashelder. Maar wat gebeurt er als je van buiten naar binnen kijkt? Wat je bedoelt te zeggen met …

Marketingstrategie is als kleding passen

Vertragen in positioneren

meer blogs

Ontdekkingsreis AI

Ontdekkingsreis AI Toch niet weer een bericht over AI?! Vast weer iemand die ‘in je nek hijgt’ over de urgentie, de kansen of juist de gevaren. Ik merk dat het veel mensen die ik spreek benauwd en dat ze mede daarom zelfs een afkeer van AI krijgen, of in de weerstand schieten. En dat is …

Branding en Yellowstone

Oprah Winfrey’s kijk op marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten