klantgerichtheid en het perfecte terrasje

Klantgerichtheid en het perfecte terrasje

Klantgerichtheid.

Wat is dat nou eigenlijk concreet?

Vanuit je klant redeneren?

Vriendelijk zijn?

De juiste mindset hebben?

Klantgerichtheid gaat vooral over heel goed luisteren.

Je klant echt begrijpen.

De vraag achter de vraag snappen.

Anticiperen op de behoeften van je klant. Ook in het moment.

Doe je dit goed, dan komt je klant bij je terug.

En is positief over jou tegen anderen.

Ken je het “Het perfecte terrasje” van cabaretier Hans Sibbel (Lebbis)?

Hierin komt de ware betekenis van klantgerichtheid in de praktijk heel mooi naar voren:

Geef een reactie op “klantgerichtheid en het perfecte terrasje”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Wel of geen unicorn in marketing?

Je hoeft geen unicorn te zijn in marketing en communicatie Je hoeft niet uniek te zijn om op te vallen. Zoek jij in je marketing en communicatie ook naar dat ene unieke element? Iets wat niemand anders doet? Dat is niet nodig. Jouw klanten zoeken gelukkig geen unicorn. Ze zoeken iemand die hun uitdagingen begrijpt. …

Prive versus zakelijk AI gebruik

Is klantentrouw bij jou een strategie?

meer blogs

Vertrouwen komt te voet, gaat te paard.

Vertrouwen. Het komt te voet. Het gaat te paard. Je bouwt het langzaam op. Stap voor stap. In elke belofte die je nakomt. Maar ook met elke eerlijke “nee”. Vooral in hoe je óók ná de deal zichtbaar blijft en handelt. Geschapen verwachtingen waarmaakt. Marketing schept verwachtingen. Sales nodigt uit. Communicatie bevestigt. Samen zorgen ze …

Durf te kiezen

zichtbaarheid versus gekozen worden

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten