klantgerichtheid en het perfecte terrasje

Klantgerichtheid en het perfecte terrasje

Klantgerichtheid.

Wat is dat nou eigenlijk concreet?

Vanuit je klant redeneren?

Vriendelijk zijn?

De juiste mindset hebben?

Klantgerichtheid gaat vooral over heel goed luisteren.

Je klant echt begrijpen.

De vraag achter de vraag snappen.

Anticiperen op de behoeften van je klant. Ook in het moment.

Doe je dit goed, dan komt je klant bij je terug.

En is positief over jou tegen anderen.

Ken je het “Het perfecte terrasje” van cabaretier Hans Sibbel (Lebbis)?

Hierin komt de ware betekenis van klantgerichtheid in de praktijk heel mooi naar voren:

Geef een reactie op “klantgerichtheid en het perfecte terrasje”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kun de Ikigai-methode ook toepassen voor jouw bedrijf?

Kun de Ikigai-methode ook toepassen voor jouw bedrijf? Ja, Ikigai kun je ook gebruiken als strategisch kompas voor je B2B mkb bedrijf. Als een praktische en krachtige tool voor het versterken van je koers. Misschien ken je deze Japanse methode al als een praktische aanpak om je persoonlijke geluk en zingeving te vinden. Maar je …

Wat is de waarde van je positionering?

Hoe krijg je een betere marktpositie?

meer blogs

Branding en Yellowstone

Branding en TV serie Yellowstone Ik laat me in mijn vakgebied altijd graag inspireren door wat ik zoal meemaak, lees en kijk. Zo ook door de (vind ik dan) geweldige TV serie Yellowstone. Heb je deze al gezien? Echt een aanrader. De cowboys die in het familiebedrijf van de Duttons werken krijgen letterlijk een brandmerk …

Oprah Winfrey’s kijk op marketing

klantgerichtheid en het perfecte terrasje

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten