Online adverteren, data versus realiteit

Online adverteren, data versus realiteit

Dit filmpje is al weer een jaar oud, maar ik wil ‘m je toch niet onthouden. Het gaat over online bannering. Advertenties die je ongevraagd in beeld krijgt, soms zelfs als pop-up, waardoor je afgeleid wordt van hetgeen je naar op zoek bent.

Gary Vaynerchuk legt je hier aan de hand van een voorbeeld uit wat het verschil is tussen data (hoe vaak is mijn advertentie bekeken/aangeklikt) en de realiteit (Engelstalig)

En dan heeft hij het nog niet eens over adblocking, de mogelijkheid voor de gebruiker om online advertenties te verbergen…

https://www.youtube.com/watch?v=HpqLcufrxQo

Lees meer over: , ,

Geef een reactie op “Online adverteren, data versus realiteit”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kun de Ikigai-methode ook toepassen voor jouw bedrijf?

Kun de Ikigai-methode ook toepassen voor jouw bedrijf? Ja, Ikigai kun je ook gebruiken als strategisch kompas voor je B2B mkb bedrijf. Als een praktische en krachtige tool voor het versterken van je koers. Misschien ken je deze Japanse methode al als een praktische aanpak om je persoonlijke geluk en zingeving te vinden. Maar je …

Wat is de waarde van je positionering?

Hoe krijg je een betere marktpositie?

meer blogs

Branding en Yellowstone

Branding en TV serie Yellowstone Ik laat me in mijn vakgebied altijd graag inspireren door wat ik zoal meemaak, lees en kijk. Zo ook door de (vind ik dan) geweldige TV serie Yellowstone. Heb je deze al gezien? Echt een aanrader. De cowboys die in het familiebedrijf van de Duttons werken krijgen letterlijk een brandmerk …

Oprah Winfrey’s kijk op marketing

klantgerichtheid en het perfecte terrasje

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten