Online adverteren, data versus realiteit

Online adverteren, data versus realiteit

Dit filmpje is al weer een jaar oud, maar ik wil ‘m je toch niet onthouden. Het gaat over online bannering. Advertenties die je ongevraagd in beeld krijgt, soms zelfs als pop-up, waardoor je afgeleid wordt van hetgeen je naar op zoek bent.

Gary Vaynerchuk legt je hier aan de hand van een voorbeeld uit wat het verschil is tussen data (hoe vaak is mijn advertentie bekeken/aangeklikt) en de realiteit (Engelstalig)

En dan heeft hij het nog niet eens over adblocking, de mogelijkheid voor de gebruiker om online advertenties te verbergen…

https://www.youtube.com/watch?v=HpqLcufrxQo

Lees meer over: , ,

Geef een reactie op “Online adverteren, data versus realiteit”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Intentie en beleving

Wat als je doelgroep iets anders van je merk vindt dan jijzelf? Veel bedrijven bouwen vol overtuiging aan hun merk. De kernwaarden hangen aan de muur, het logo klopt tot op de pixel en intern voelt alles glashelder. Maar wat gebeurt er als je van buiten naar binnen kijkt? Wat je bedoelt te zeggen met …

Marketingstrategie is als kleding passen

Vertragen in positioneren

meer blogs

Ontdekkingsreis AI

Ontdekkingsreis AI Toch niet weer een bericht over AI?! Vast weer iemand die ‘in je nek hijgt’ over de urgentie, de kansen of juist de gevaren. Ik merk dat het veel mensen die ik spreek benauwd en dat ze mede daarom zelfs een afkeer van AI krijgen, of in de weerstand schieten. En dat is …

Branding en Yellowstone

Oprah Winfrey’s kijk op marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten