Van Gils storytelling via inhaker WK

No stitch nog glory 

Hier liet ik eerder al zien dat Van Gils de essentie van het bedrijf via haar producten kan vertellen.

Nu is Van Gils leverancier van de maatpakken voor Oranje.

Opnieuw slagen zij erin hun verhaal in de vorm van een opvallende inhaker voor het WK 2014 te vertellen.

Bij storytelling is het essentieel dat wat je brengt niet alleen entertainment is, maar ook relevantie.

Is deze inhaker relevant? Ik vind van wel. Voor het eerst in 65 jaar is Van Gils leverancier van Oranje, ze zijn daarom zo ’trots als een leeuw’, haken vanuit hun eigen waarden in, combineren voetbal en een leeuw op spectaculaire wijze en inspireren door tegelijkertijd ‘leeuwenfluisteraar’ Kevin Richardson de mogelijkheid te bieden om over zijn wildlife project te praten.

Van Gils vertelt het verhaal en de achtergronden van deze inhaker aan Omroep Brabant.

 

Geef een reactie op “Van Gils storytelling via inhaker WK”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kun de Ikigai-methode ook toepassen voor jouw bedrijf?

Kun de Ikigai-methode ook toepassen voor jouw bedrijf? Ja, Ikigai kun je ook gebruiken als strategisch kompas voor je B2B mkb bedrijf. Als een praktische en krachtige tool voor het versterken van je koers. Misschien ken je deze Japanse methode al als een praktische aanpak om je persoonlijke geluk en zingeving te vinden. Maar je …

Wat is de waarde van je positionering?

Hoe krijg je een betere marktpositie?

meer blogs

Branding en Yellowstone

Branding en TV serie Yellowstone Ik laat me in mijn vakgebied altijd graag inspireren door wat ik zoal meemaak, lees en kijk. Zo ook door de (vind ik dan) geweldige TV serie Yellowstone. Heb je deze al gezien? Echt een aanrader. De cowboys die in het familiebedrijf van de Duttons werken krijgen letterlijk een brandmerk …

Oprah Winfrey’s kijk op marketing

klantgerichtheid en het perfecte terrasje

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten