Terug naar vroeger, trend of toeval?

Is het een trend of toeval?

In één dag zag ik twee prikkelende commercials voorbij komen die indirect ’terugverlangen’ naar vervlogen tijden…

Ikea: Experience the power of a Bookbook

Een ode aan het boek (lees papieren catalogus van Ikea). Leuk verwoord en verbeeld.

KPN: Sammy kijk omhoog

Als we alleen nog maar op onze devices kijken, zien we elkaar en de wereld om ons heen dan nog?

 

Wat denk jij, is het een trend of is het toeval?

Heb je nog andere leuke voorbeelden die je hier wilt delen?

Lees meer over: , , ,

Geef een reactie op “Terug naar vroeger, trend of toeval?”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kun de Ikigai-methode ook toepassen voor jouw bedrijf?

Kun de Ikigai-methode ook toepassen voor jouw bedrijf? Ja, Ikigai kun je ook gebruiken als strategisch kompas voor je B2B mkb bedrijf. Als een praktische en krachtige tool voor het versterken van je koers. Misschien ken je deze Japanse methode al als een praktische aanpak om je persoonlijke geluk en zingeving te vinden. Maar je …

Wat is de waarde van je positionering?

Hoe krijg je een betere marktpositie?

meer blogs

Branding en Yellowstone

Branding en TV serie Yellowstone Ik laat me in mijn vakgebied altijd graag inspireren door wat ik zoal meemaak, lees en kijk. Zo ook door de (vind ik dan) geweldige TV serie Yellowstone. Heb je deze al gezien? Echt een aanrader. De cowboys die in het familiebedrijf van de Duttons werken krijgen letterlijk een brandmerk …

Oprah Winfrey’s kijk op marketing

klantgerichtheid en het perfecte terrasje

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten