Wat ik leerde van 75 zakelijke vlogs plaatsen op LinkedIn

Zakelijke vlogs. Of ja, korte video snacks, noemen zij het en dat is eigenlijk precies de spijker op z’n kop. Het interessante platform b2bmarketeers.nl interviewde mij over mijn vlogs die ik wekelijks op LinkedIn plaats.  Met behulp van mijn korte zakelijke vlogs probeer ik zo veel mogelijk marketingprikkels en tips rondom b2b marketing te geven aan mijn (trouwe) kijkers. Kort en krachtig kennis delen dus, op een laagdrempelige manier tot je te nemen.

Je bent gedisciplineerd aan de slag gegaan met korte video snacks over b2b marketing. Hoe kwam je op het idee?
Ik zag en ik las al tijden overal dat video een enorme vlucht zou gaan nemen. Nu neem ik dat soort voorspellingen in eerste instantie met een korreltje zout, maar ik geloofde er ergens ook wel in. Bovendien zag ik dat ze in Amerika inderdaad vol inzetten op video, meestal volgen wij dan ook.

De kracht van social media zit ‘m uiteindelijk toch in het persoonlijke en de verbinding maken. Zeker in b2b, waar de gunfactor zo bepalend is. Geen geschikter medium dan video om dit te bereiken, dus toen heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben gewoon begonnen.”

Het hoe, wat, waarom en andere tips, lees je verder in dit interview:

https://www.b2bmarketeers.nl/interview-2/b2b-marketeer-marlene-dekkers-over-75-linkedin-videos-en-wat-ze-daar-van-heeft-geleerd/

Wil je zelf ook meteen aan de slag met vlogs: pak dan deze checklist er eerst even bij.

Meer inspiratie en praktijkvoorbeelden over zakelijk vloggen vind je hier: zakelijk vloggen in de bouw.

Wil je alle kneepjes van vloggen in een middag onder de knie krijgen met je team?

Neem dan contact met je op, dan kijken we of mijn workshop zakelijk vloggen iets voor jullie is!

Lees meer over: , ,

Geef een reactie op “Wat ik leerde van 75 zakelijke vlogs plaatsen op LinkedIn”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Intentie en beleving

Wat als je doelgroep iets anders van je merk vindt dan jijzelf? Veel bedrijven bouwen vol overtuiging aan hun merk. De kernwaarden hangen aan de muur, het logo klopt tot op de pixel en intern voelt alles glashelder. Maar wat gebeurt er als je van buiten naar binnen kijkt? Wat je bedoelt te zeggen met …

Marketingstrategie is als kleding passen

Vertragen in positioneren

meer blogs

Ontdekkingsreis AI

Ontdekkingsreis AI Toch niet weer een bericht over AI?! Vast weer iemand die ‘in je nek hijgt’ over de urgentie, de kansen of juist de gevaren. Ik merk dat het veel mensen die ik spreek benauwd en dat ze mede daarom zelfs een afkeer van AI krijgen, of in de weerstand schieten. En dat is …

Branding en Yellowstone

Oprah Winfrey’s kijk op marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten