Vlog B2B content marketing

Vlog B2B content marketing

Enthousiast begonnen met B2B content marketing, maar is de inspiratie op?

Loopt je content kalender steeds verder leeg?

“We hebben niks nieuws te melden…”, dat moet wel het meest gehoorde argument zijn, zodra ik mijn klanten spreek over de continuïteit in hun online zichtbaarheid en vindbaarheid.

En het valt ook niet mee om steeds met nieuws op de proppen te komen.

Tenminste, als je denkt dat alle kennis die je deelt ‘nieuw’ moet zijn…

Herkenbaar?

Ik nam er een vlogje over op.

Wie weet zit er een handige tip voor je tussen.

Veel kijkplezier!

 

Lees meer over: , ,

Geef een reactie op “Vlog B2B content marketing”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Wel of geen unicorn in marketing?

Je hoeft geen unicorn te zijn in marketing en communicatie Je hoeft niet uniek te zijn om op te vallen. Zoek jij in je marketing en communicatie ook naar dat ene unieke element? Iets wat niemand anders doet? Dat is niet nodig. Jouw klanten zoeken gelukkig geen unicorn. Ze zoeken iemand die hun uitdagingen begrijpt. …

Prive versus zakelijk AI gebruik

Is klantentrouw bij jou een strategie?

meer blogs

Vertrouwen komt te voet, gaat te paard.

Vertrouwen. Het komt te voet. Het gaat te paard. Je bouwt het langzaam op. Stap voor stap. In elke belofte die je nakomt. Maar ook met elke eerlijke “nee”. Vooral in hoe je óók ná de deal zichtbaar blijft en handelt. Geschapen verwachtingen waarmaakt. Marketing schept verwachtingen. Sales nodigt uit. Communicatie bevestigt. Samen zorgen ze …

Durf te kiezen

zichtbaarheid versus gekozen worden

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten