Succesvol starten met online marketing, 5 tips

succesvol starten online marketingBijna al jouw klanten zijn online. De meeste aankopen starten bij Google. Ook in B2B. De voorselectie is vaak online al gedaan, nog voordat het eerste contact met jou gelegd wordt. Daar wil je bijzitten toch? Je kunt er dus niet meer omheen, ook jij moet het accent verleggen naar online marketing. En dan niet roepen ‘we moeten ook maar eens een app’. Nee, begin met ouderwets gedegen onderzoek, zodat je vervolgens eenvoudig en succesvol kunt starten.

Om veelgemaakte fouten te voorkomen volgen hier
5 tips voor een succesvolle start met online marketing:

1. Sta open voor veranderingen
2. Raak niet in paniek
3. Wees nieuws-gierig
4. Check facts
5. Zorg dat je relevant bent

Deze tips licht ik uitgebreid toe op marketingmed, lees daar dus even verder.

 

 

Lees verder: Van DNA naar beter in B2B marketing

Stappenplan om te bouwen aan oprechte B2B marketing Willen jullie met je bedrijf gezien worden als kennisleider? Dan zal je niet alleen een vernieuwende kijk moeten bieden in jullie expertisegebied, maar die vernieuwende kijk vervolgens ook uitdragen in alles dat jullie bieden, doen en bewijzen. Geen sinecure dus! Het draait daarbij eigenlijk allemaal om het ...

Lees verder: Kun de Ikigai-methode ook toepassen voor jouw bedrijf?

Kun de Ikigai-methode ook toepassen voor jouw bedrijf? Ja, Ikigai kun je ook gebruiken als strategisch kompas voor je B2B mkb bedrijf. Als een praktische en krachtige tool voor het versterken van je koers. Misschien ken je deze Japanse methode al als een praktische aanpak om je persoonlijke geluk en zingeving te vinden. Maar je ...

Geef een reactie op “Succesvol starten met online marketing, 5 tips”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Wel of geen unicorn in marketing?

Je hoeft geen unicorn te zijn in marketing en communicatie Je hoeft niet uniek te zijn om op te vallen. Zoek jij in je marketing en communicatie ook naar dat ene unieke element? Iets wat niemand anders doet? Dat is niet nodig. Jouw klanten zoeken gelukkig geen unicorn. Ze zoeken iemand die hun uitdagingen begrijpt. …

Prive versus zakelijk AI gebruik

Is klantentrouw bij jou een strategie?

meer blogs

Vertrouwen komt te voet, gaat te paard.

Vertrouwen. Het komt te voet. Het gaat te paard. Je bouwt het langzaam op. Stap voor stap. In elke belofte die je nakomt. Maar ook met elke eerlijke “nee”. Vooral in hoe je óók ná de deal zichtbaar blijft en handelt. Geschapen verwachtingen waarmaakt. Marketing schept verwachtingen. Sales nodigt uit. Communicatie bevestigt. Samen zorgen ze …

Durf te kiezen

zichtbaarheid versus gekozen worden

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten