Online kennis delen in B2B marketing

Delen jullie online kennis?

Niet alles natuurlijk, maar juist zoveel, op het juiste moment, via het juiste kanaal, dat jullie potentiële klanten honger krijgen naar meer. Dan word je gevonden door die klanten die op dat moment behoefte hebben aan de oplossing die jij biedt. Dat is een stuk eenvoudiger zaken doen!

Geen inspiratie wat je dan moet delen?

Wellicht helpt dit artikel ‘Blijf je verwonderen’ je net wat verder…

Hierin lees je hoe je in B2B marketing inspiratie op kunt doen voor het vinden van de juiste content.

En bedenk wel:

Marlene Dekkers, Marketing Accent B2B marketing online kennis delen

Lees meer over: , ,

Geef een reactie op “Online kennis delen in B2B marketing”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Wel of geen unicorn in marketing?

Je hoeft geen unicorn te zijn in marketing en communicatie Je hoeft niet uniek te zijn om op te vallen. Zoek jij in je marketing en communicatie ook naar dat ene unieke element? Iets wat niemand anders doet? Dat is niet nodig. Jouw klanten zoeken gelukkig geen unicorn. Ze zoeken iemand die hun uitdagingen begrijpt. …

Prive versus zakelijk AI gebruik

Is klantentrouw bij jou een strategie?

meer blogs

Vertrouwen komt te voet, gaat te paard.

Vertrouwen. Het komt te voet. Het gaat te paard. Je bouwt het langzaam op. Stap voor stap. In elke belofte die je nakomt. Maar ook met elke eerlijke “nee”. Vooral in hoe je óók ná de deal zichtbaar blijft en handelt. Geschapen verwachtingen waarmaakt. Marketing schept verwachtingen. Sales nodigt uit. Communicatie bevestigt. Samen zorgen ze …

Durf te kiezen

zichtbaarheid versus gekozen worden

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten