DIM in 1 day

digitalmarketingin1day spreker marlene dekkers

20 november 2014 sprak ik tijdens digitalmarketingin1day in ’t Spant in Bussum over het bouwen aan online thought leadership in B2B vanuit strategie.

Ik nam mijn geïnteresseerde publiek aan de hand van voorbeelden stapsgewijs mee in de digital marketing aanpak voor B2B bedrijven. Het fundament, de strategie, tactiek en de implementatie kwamen aan bod.

Spreker Marlene Dekkers op Digital marketing in 1 day 20-11-14

Digital Marketing in 1 Day is een jaarlijks terugkerend congres, voor iedereen die betrokken is bij digitale marketing. Voor kleine en grote organisaties. Voor b2b en b2c. Het programma is interessant voor strategische en uitvoerende managers en (senior) professionals binnen marketing of reclame omgevingen. 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten