DIM in 1 day

digitalmarketingin1day spreker marlene dekkers

20 november 2014 sprak ik tijdens digitalmarketingin1day in ’t Spant in Bussum over het bouwen aan online thought leadership in B2B vanuit strategie.

Ik nam mijn geïnteresseerde publiek aan de hand van voorbeelden stapsgewijs mee in de digital marketing aanpak voor B2B bedrijven. Het fundament, de strategie, tactiek en de implementatie kwamen aan bod.

Spreker Marlene Dekkers op Digital marketing in 1 day 20-11-14

Digital Marketing in 1 Day is een jaarlijks terugkerend congres, voor iedereen die betrokken is bij digitale marketing. Voor kleine en grote organisaties. Voor b2b en b2c. Het programma is interessant voor strategische en uitvoerende managers en (senior) professionals binnen marketing of reclame omgevingen. 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Hoe word jij de vliegende vis in jouw branche?

Tijdens mijn verblijf in Curaçao beleefde ik op een speedboot een werkelijk magisch moment. We schoten met grote snelheid over de zee waarbij er links en rechts van ons honderden vissen uit het water sprongen en een tijdje boven het wateroppervlakte ‘met ons meevlogen’ over de golven. Echt, je moet het je eens voorstellen; je …

Positioneren in de maakindustrie

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten