DIM in 1 day

digitalmarketingin1day spreker marlene dekkers

20 november 2014 sprak ik tijdens digitalmarketingin1day in ’t Spant in Bussum over het bouwen aan online thought leadership in B2B vanuit strategie.

Ik nam mijn geïnteresseerde publiek aan de hand van voorbeelden stapsgewijs mee in de digital marketing aanpak voor B2B bedrijven. Het fundament, de strategie, tactiek en de implementatie kwamen aan bod.

Spreker Marlene Dekkers op Digital marketing in 1 day 20-11-14

Digital Marketing in 1 Day is een jaarlijks terugkerend congres, voor iedereen die betrokken is bij digitale marketing. Voor kleine en grote organisaties. Voor b2b en b2c. Het programma is interessant voor strategische en uitvoerende managers en (senior) professionals binnen marketing of reclame omgevingen. 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten