Opleiding Inbound Marketeer B2B

In de opleiding ‘Inbound Marketeer B2B’ leer je in 5 efficiënte bijeenkomsten wat inbound marketing is en hoe je het effectief toe kunt passen in je eigen bedrijf.

De masterclasses zijn bedoeld voor professionals werkzaam in de B2B marketing, sales en communicatie. Het centrale thema is ‘kennis delen en inspireren als marketing strategie’. De volgende thema’s worden in de opleiding inbound marketeer B2B behandeld: introductie inbound marketing, thought leadership, content marketing, bloggen en social media marketing. Je kunt er ook voor kiezen om losse masterclasses te volgen. De opleiding wordt georganiseerd vanuit Inbound Industry en is NIMA geaccrediteerd.

18 en 25 juni 2015 wordt de opleiding in Zaltbommel aangeboden. Het thema Thought leadership (kennisleiderschap) komt dan aan bod. Ik toon dan als gastdocent aan hoe je aan de hand van diverse klantcases in een niche een expertstatus op kunt bouwen. Ook laat ik een voorbeeld van een digital marketing plan zien. 

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Social selling in mijn verkoopproces, waarom zou ik?

Social selling Deze tijd maakt één ding duidelijker dan ooit, als je in verkoop online niet zichtbaar en vindbaar bent, dan wordt het steeds lastiger om mee te kunnen blijven doen. Social selling, online sales, contentmarketing, zoekmachines, het kan allemaal best wel overweldigend overkomen. Zeker als je verantwoordelijk bent voor het salesteam, een specifieke klantgroep …

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

meer blogs

focus & kennisleiderschap

Het sleutelwoord bij het bouwen aan ‘kennisleiderschap’ is focus. Want dat leidt tot herkenning en erkenning van datgene waar jij om bekend wil staan bij klanten.

Claim je b2b nichemarkt

succesvolle online b2b marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten