Opleiding Inbound Marketeer B2B

In de opleiding ‘Inbound Marketeer B2B’ leer je in 5 efficiënte bijeenkomsten wat inbound marketing is en hoe je het effectief toe kunt passen in je eigen bedrijf.

De masterclasses zijn bedoeld voor professionals werkzaam in de B2B marketing, sales en communicatie. Het centrale thema is ‘kennis delen en inspireren als marketing strategie’. De volgende thema’s worden in de opleiding inbound marketeer B2B behandeld: introductie inbound marketing, thought leadership, content marketing, bloggen en social media marketing. Je kunt er ook voor kiezen om losse masterclasses te volgen. De opleiding wordt georganiseerd vanuit Inbound Industry en is NIMA geaccrediteerd.

18 en 25 juni 2015 wordt de opleiding in Zaltbommel aangeboden. Het thema Thought leadership (kennisleiderschap) komt dan aan bod. Ik toon dan als gastdocent aan hoe je aan de hand van diverse klantcases in een niche een expertstatus op kunt bouwen. Ook laat ik een voorbeeld van een digital marketing plan zien. 

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Wel of geen unicorn in marketing?

Je hoeft geen unicorn te zijn in marketing en communicatie Je hoeft niet uniek te zijn om op te vallen. Zoek jij in je marketing en communicatie ook naar dat ene unieke element? Iets wat niemand anders doet? Dat is niet nodig. Jouw klanten zoeken gelukkig geen unicorn. Ze zoeken iemand die hun uitdagingen begrijpt. …

Prive versus zakelijk AI gebruik

Is klantentrouw bij jou een strategie?

meer blogs

Vertrouwen komt te voet, gaat te paard.

Vertrouwen. Het komt te voet. Het gaat te paard. Je bouwt het langzaam op. Stap voor stap. In elke belofte die je nakomt. Maar ook met elke eerlijke “nee”. Vooral in hoe je óók ná de deal zichtbaar blijft en handelt. Geschapen verwachtingen waarmaakt. Marketing schept verwachtingen. Sales nodigt uit. Communicatie bevestigt. Samen zorgen ze …

Durf te kiezen

zichtbaarheid versus gekozen worden

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten