Opleiding Inbound Marketeer B2B
In de opleiding ‘Inbound Marketeer B2B’ leer je in 5 efficiënte bijeenkomsten wat inbound marketing is en hoe je het effectief toe kunt passen in je eigen bedrijf.
De masterclasses zijn bedoeld voor professionals werkzaam in de B2B marketing, sales en communicatie. Het centrale thema is ‘kennis delen en inspireren als marketing strategie’. De volgende thema’s worden in de opleiding inbound marketeer B2B behandeld: introductie inbound marketing, thought leadership, content marketing, bloggen en social media marketing. Je kunt er ook voor kiezen om losse masterclasses te volgen. De opleiding wordt georganiseerd vanuit Inbound Industry en is NIMA geaccrediteerd.
18 en 25 juni 2015 wordt de opleiding in Zaltbommel aangeboden. Het thema Thought leadership (kennisleiderschap) komt dan aan bod. Ik toon dan als gastdocent aan hoe je aan de hand van diverse klantcases in een niche een expertstatus op kunt bouwen. Ook laat ik een voorbeeld van een digital marketing plan zien.