Opleiding Inbound Marketeer B2B

In de opleiding ‘Inbound Marketeer B2B’ leer je in 5 efficiënte bijeenkomsten wat inbound marketing is en hoe je het effectief toe kunt passen in je eigen bedrijf.

De masterclasses zijn bedoeld voor professionals werkzaam in de B2B marketing, sales en communicatie. Het centrale thema is ‘kennis delen en inspireren als marketing strategie’. De volgende thema’s worden in de opleiding inbound marketeer B2B behandeld: introductie inbound marketing, thought leadership, content marketing, bloggen en social media marketing. Je kunt er ook voor kiezen om losse masterclasses te volgen. De opleiding wordt georganiseerd vanuit Inbound Industry en is NIMA geaccrediteerd.

18 en 25 juni 2015 wordt de opleiding in Zaltbommel aangeboden. Het thema Thought leadership (kennisleiderschap) komt dan aan bod. Ik toon dan als gastdocent aan hoe je aan de hand van diverse klantcases in een niche een expertstatus op kunt bouwen. Ook laat ik een voorbeeld van een digital marketing plan zien. 

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten