“Ik heb Marlene leren kennen als freelance marketingspecialist voor de […]
‘’Marlene wist haar accent op ons online marketingplan te leggen. […]
“Na een eerdere contenttraining van Marlene Dekkers en Edwin Vlems, […]
Ik mocht Diderich Houtimport begeleiden bij de marktintroductie van een […]
“Als Driessens Group willen we niet alleen duurzaam zijn in […]
“Marlene heeft ons in een sparringsessie op zowel strategisch als […]
“Onlangs hebben wij met in totaal zo’n 30 enthousiaste medewerkers […]
“Wij zijn op dit moment druk bezig met het […]
“Onze klant verandert. Zijn wereld ook. Oók in de Timmerindustrie. […]
“Marlene Dekkers van Marketing Accent gaf op 29 juni 2017 […]
Referentie van Ecare over de workshop bloggen en vloggen “Mijn […]
“Marlene heeft een essentiële bijdrage geleverd aan de totstandkoming van […]
“De B2B training online marketeer in de industrie succesvol en […]
Voor Van Wijnen mocht ik een workshop over ‘de kracht […]
“Ter vervanging van een collega met zwangerschapsverlof is Marlene Dekkers […]
“Als Technisch marketeer binnen een groot concern, is het soms […]
“De workshop van Marlene over bloggen & vloggen gaf […]
´Ik vond de presentatie van Marlene erg inspirerend, omdat een […]
“Als specialist op het gebied van toetsen en examens heeft […]
“Marlene heeft ons eerst geholpen om ons eigen DNA te […]
Voor het Summa College schrijf ik interviewblogs over docenten, studenten, […]
“Vanmorgen een super interessante DNA sessie gehad met representatieve afvaardiging […]
‘Marlene maakt zichtbaar wat je zelf niet (meer) ziet’ ‘Na […]
“Wow, u heeft me als spreker tijdens Online Thursday van […]
”Onze businessdoelen hadden we scherp op ons netvlies, maar waren […]
”Ik zoek in mijn hectische functie als commercieel manager van […]
Wat als je doelgroep iets anders van je merk vindt dan jijzelf? Veel bedrijven bouwen vol overtuiging aan hun merk. De kernwaarden hangen aan de muur, het logo klopt tot op de pixel en intern voelt alles glashelder. Maar wat gebeurt er als je van buiten naar binnen kijkt? Wat je bedoelt te zeggen met …
Ontdekkingsreis AI Toch niet weer een bericht over AI?! Vast weer iemand die ‘in je nek hijgt’ over de urgentie, de kansen of juist de gevaren. Ik merk dat het veel mensen die ik spreek benauwd en dat ze mede daarom zelfs een afkeer van AI krijgen, of in de weerstand schieten. En dat is …