“Ik heb Marlene leren kennen als freelance marketingspecialist voor de […]
‘’Marlene wist haar accent op ons online marketingplan te leggen. […]
“Na een eerdere contenttraining van Marlene Dekkers en Edwin Vlems, […]
Ik mocht Diderich Houtimport begeleiden bij de marktintroductie van een […]
“Als Driessens Group willen we niet alleen duurzaam zijn in […]
“Marlene heeft ons in een sparringsessie op zowel strategisch als […]
“Onlangs hebben wij met in totaal zo’n 30 enthousiaste medewerkers […]
“Wij zijn op dit moment druk bezig met het […]
“Onze klant verandert. Zijn wereld ook. Oók in de Timmerindustrie. […]
“Marlene Dekkers van Marketing Accent gaf op 29 juni 2017 […]
Referentie van Ecare over de workshop bloggen en vloggen “Mijn […]
“Marlene heeft een essentiële bijdrage geleverd aan de totstandkoming van […]
“De B2B training online marketeer in de industrie succesvol en […]
Voor Van Wijnen mocht ik een workshop over ‘de kracht […]
“Ter vervanging van een collega met zwangerschapsverlof is Marlene Dekkers […]
“Als Technisch marketeer binnen een groot concern, is het soms […]
“De workshop van Marlene over bloggen & vloggen gaf […]
´Ik vond de presentatie van Marlene erg inspirerend, omdat een […]
“Als specialist op het gebied van toetsen en examens heeft […]
“Marlene heeft ons eerst geholpen om ons eigen DNA te […]
Voor het Summa College schrijf ik interviewblogs over docenten, studenten, […]
“Vanmorgen een super interessante DNA sessie gehad met representatieve afvaardiging […]
‘Marlene maakt zichtbaar wat je zelf niet (meer) ziet’ ‘Na […]
“Wow, u heeft me als spreker tijdens Online Thursday van […]
”Onze businessdoelen hadden we scherp op ons netvlies, maar waren […]
”Ik zoek in mijn hectische functie als commercieel manager van […]
Je hoeft geen unicorn te zijn in marketing en communicatie Je hoeft niet uniek te zijn om op te vallen. Zoek jij in je marketing en communicatie ook naar dat ene unieke element? Iets wat niemand anders doet? Dat is niet nodig. Jouw klanten zoeken gelukkig geen unicorn. Ze zoeken iemand die hun uitdagingen begrijpt. …
Vertrouwen. Het komt te voet. Het gaat te paard. Je bouwt het langzaam op. Stap voor stap. In elke belofte die je nakomt. Maar ook met elke eerlijke “nee”. Vooral in hoe je óók ná de deal zichtbaar blijft en handelt. Geschapen verwachtingen waarmaakt. Marketing schept verwachtingen. Sales nodigt uit. Communicatie bevestigt. Samen zorgen ze …