Inspiratie archief

Vertrouwen komt te voet, gaat te paard.

Vertrouwen. Het komt te voet. Het gaat te paard. Je bouwt het langzaam op. Stap voor stap. In elke belofte die je nakomt. Maar ook met elke eerlijke “nee”. Vooral in hoe je óók ná de deal zichtbaar blijft en handelt. Geschapen verwachtingen waarmaakt. Marketing schept verwachtingen. Sales nodigt uit. Communicatie bevestigt. Samen zorgen ze ...

Durf te kiezen

“Iedereen die op zoek is, kan bij ons terecht.” Klinkt sympathiek. Maar het is ook de snelste manier om niemand echt aan te spreken. Mensen vinden het lastig om echt te kiezen voor een specifieke doelgroep. Want kiezen voelt als loslaten. Als omzet laten liggen. In mijn DNA-sessies voor mkb-bedrijven zie ik dat vaak. Toch ...

zichtbaarheid versus gekozen worden

Zichtbaar zijn is niet hetzelfde als herkend en gekozen worden. Je kunt als bedrijf actief zijn op LinkedIn, regelmatig een nieuwsbrief versturen en bijvoorbeeld de lokale sportclub sponsoren. Maar als je niet helder hebt waar je voor staat, dan komt je boodschap niet over. En blijft jouw toegevoegde waarde onzichtbaar voor de mensen die je ...

13 september 2021

Bekijk "Merkbelofte in b2b"

13 september 2021

Bekijk "Marketing Prikkels"

16 juni 2021

Bekijk "social proof"

18 oktober 2020

Bekijk "lokaasmarketing"

19 september 2016

Bekijk "Sales Innovatie"

07 juli 2015

Bekijk "Onderscheid"

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Wel of geen unicorn in marketing?

Je hoeft geen unicorn te zijn in marketing en communicatie Je hoeft niet uniek te zijn om op te vallen. Zoek jij in je marketing en communicatie ook naar dat ene unieke element? Iets wat niemand anders doet? Dat is niet nodig. Jouw klanten zoeken gelukkig geen unicorn. Ze zoeken iemand die hun uitdagingen begrijpt. …

Prive versus zakelijk AI gebruik

Is klantentrouw bij jou een strategie?

meer blogs

Vertrouwen komt te voet, gaat te paard.

Vertrouwen. Het komt te voet. Het gaat te paard. Je bouwt het langzaam op. Stap voor stap. In elke belofte die je nakomt. Maar ook met elke eerlijke “nee”. Vooral in hoe je óók ná de deal zichtbaar blijft en handelt. Geschapen verwachtingen waarmaakt. Marketing schept verwachtingen. Sales nodigt uit. Communicatie bevestigt. Samen zorgen ze …

Durf te kiezen

zichtbaarheid versus gekozen worden

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten