Blog archief
Intentie en beleving
Wat als je doelgroep iets anders van je merk vindt dan jijzelf? Veel bedrijven bouwen vol overtuiging aan hun merk. De kernwaarden hangen aan de muur, het logo klopt tot op de pixel en intern voelt alles glashelder. Maar wat gebeurt er als je van buiten naar binnen kijkt? Wat je bedoelt te zeggen met ...
Marketingstrategie is als kleding passen
Je kent het vast wel; je staat in de paskamer met een stapeltje kleding. Het ene past perfect, het andere… tja, laten we zeggen dat het beter in de winkel kan blijven hangen. Het ontwikkelen van je marketingstrategie kun je hiermee vergelijken. Voordat je je strategie ‘aantrekt’, moet je eerst goed weten wat je maten ...
Vertragen in positioneren
Het gaat niet om vertragen. Het gaat om vertrágen op het juiste moment. Zodat alles wat je daarna versnelt, ook écht klopt. Je kent het vast: de druk om direct te (willen of moeten) presteren. Daar zijn we met z’n allen heer en meester in geworden. Maar als het gaat over positioneren, werkt het anders. ...